Marca Geely va fi închisă în 2012
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Şefii mărcii Geely au anunţat săptămâna trecută că vor să renunţe la această marcă până în 2012. Corporaţia chineză nu va renunţa de tot la producţia de automobile, renunţarea la marca Geely fiind doar o măsură de marketing pentru a preda ştafeta sub-mărcilor Gleagle, Emgrand şi Shanghai Englon la promovarea în China şi la nivel internaţional unde este cazul. Marca Emgrand este divizia de lux a celor de la Geely, în timp ce Gleagle este marca globală a chinezilor, numele fiind un acronim pentru Global Eagle.
Retragerea de pe piaţă a mărcii Geely va fi completată odată cu mutarea modelelor Freedom Ship, Yuan Jing la marca Gleagle şi mutarea modelelor King Kong şi Golden Eagle la Shanghai Englon. Odată completată această manevră de marketing, chinezii vor fi gata să închidă marca respectivă. Nu este clar dacă numele corporaţiei Geely va fi schimbat sau nu. Modificările operate în cadrul structurii Geely nu afectează în niciun fel compania Volvo, care abia a fost cumpărată de chinezi.
Schimbările legate de marca Geely se referă în special la piaţa din China. Astfel, constructorul chinez de automobile vrea să îşi crească numărul de reprezentanţe şi să sporească profitabilitatea dealerilor existenţi.
Nivelul de calitate a reparaţiilor va fi crescut şi el, în speranţa de fidelizare a clienţilor existenţi. Dealerii neperformanţi vor fi eliminaţi din reţeaua Geely pentru a evita pierderile.Via | Gasgoo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Nio, producătorul chinez de vehicule electrice, plănuiește să lanseze primul său model hibrid în 2026 și îl va vinde exclusiv pe piețele externe, inclusiv în Europa. (04.11)
-
Un nou studiu realizat de germanii de la Prognos arată că fenomenul electrificării industriei auto ar putea duce la pierderi masive de locuri de muncă. Conform noului studiu, peste 186.000 de locuri de muncă ar putea să dispară până în 2035, în Germania. (04.11)
-
O reprezentanță auto din Canada a scos la vânzare modelul limitat Nissan GT-R50. În total au fost construite doar 19 unități, cu un preț de pornire de 1.1 milioane de dolari. (04.11)
S-au inchis marci precum Hummer si Saturn respectiv Pontiac si Oldsmobile care aveau istorie in spate si Ford mai inchid Mercury la sf anului si astia vor sa intre pe piata europeana cu kkt-urile lor:))))))