Independenţa mărcii DS, ”separată” de Citroen în 2014 în baza deciziilor lui Carlos Tavares, va fi pusă în valoare începând cu anul viitor. DS va avea propriile reprezentanţe, 150 de dealeri urmând să fie inauguraţi anul viitor. Dintre aceştia, 50 vor fi deschişi pe Bătrânul Continent, iar 100 vor fi inauguraţi în China. Pe măsură ce transformarea va fi finalizată, modelele DS nu vor mai fi comercializate în reprezentanţele Citroen, ţările care nu vor avea în primă fază reprezentanţe dedicate urmând să păstreze configuraţia aplicată până în prezent. În plus, pe lângă reţeaua de dealeri, cei de la DS vor lansa şase noi modele globale până la sfârşitul deceniului.
Noile modele globale vor veni în completarea actualei game, compusă din trei modele în Europa şi două modele suplimentare pe piaţa din China. Potrivit britanicilor de la Autocar, printre viitoarele modele DS se numără un SUV care va fi oferit la nivel global şi un coupe sportiv, acesta din urmă fiind inspirat de conceptul Divine DS.
Până la apariţia acestor modele şi a altor patru până la finalul deceniului, cei de la DS se vor mulţumi cu eliminarea siglei şi însemnelor Citroen de pe modelele din ofertă în favoarea logotipului ”DS”.Via AutoExpress
Adevarul este ca trebuie sa ai ceva curaj sa apari in 2014-2015 si cu o noua marca si cu un design demn de anii 2025. Comparati DS-ul fabricat in 1955 cu orice masina a altui producator contemporan si veti vedea ca designul era unul muuuult mai modern decat tot ce se afla pe piata.
on topic:
Desi, personal, cred ca DS ar trebui sa ramana o gama a lui Citroen, eu mi doresc ca aceasta decizie sa fie un de bun augur si Citroen sa redobandeasca stralucirea de alta data. Vorbim de unul dintre cei mai inovatori producatori mondiali si lumea auto ar fi mult mai saraca fara el.
originalul DS a fost piatra de hotar in industrie acum e mai greu sa iesi in evidenta dpdvd tehnic (ma rog, raman tehnologiile electrice/hidrogen de abordat). Mai ramane vizualul, la care Citroen a excelat (deobicei) avand si momentele sale mai slabe (ca toata lumea)
DS-ul ca marca de sine statatoare (asa cum am mai zis) e nascuta pentru bani. Toata lumea tinde sa-si urce in modelele in clasa ( si dimensional si ca dotari dar mai ales ca pret) Citroen are o abordare putin mai altfel, nu originala (Ford si Renault au idei identice) dar cred ca mai inteligenta pe termen lung. Eventualele problemele legate de imaginea marcii nu vor afecta si DS-ul, isi vor permite un design mai indraznet (nu de masa) vor include (sper) tehnologii de ultima ora -mai scumpe dar de pe care vor putea cere un pret final mai mare.
Una peste alta se vor gasi si clienti pentru noua marca a carui viitor si succes o vom contabiliza in ani si nu dupa wishfull thinking-ul primului comentator :)
parerea mea, bien sur