Marca De Tomaso renaste in 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Omul de afaceri italian Gian Mario Rossignolo, fost director executiv de marketing in Grupul Fiat, planuieste revenirea marcii De Tomaso, brand care a disparut din lumea auto in 2004, odata cu intrarea in faliment a companiei.
Rossignolo, care in acest an a implinit venerabila varsta de 79 de ani, a cumparat la inceputul acestei luni drepturile de utilizare ale marcii De Tomaso de la o curte judecatoreasca italiana. Conform planurilor acestuia, De Tomaso va produce circa 8000 de masini pe an intr-una dintre fostele fabrici Pininfarina din Grugliasco, langa Torino, noua companie urmand sa angajeze 800 de persoane.
Revenirea marcii in prim-planul industriei auto mondiale este asteptata de ceva vreme de fanii marcii, care inca viseaza la versiuni moderne ale celor mai de succes coupe-uri ale marcii sportive. Printre acestea putem enumera Vallelunga (1963), Mangusta (1966) sau Pantera (1970), trei dintre modelele sportive care au revolutionat designul auto in anii '60-'70.
Primul model nou al marcii urmeaza sa fie lansat in cadrul Salonului Auto de la Geneva din 2011.
Declaratiile pe care Rossignolo le-a facut in presa italiana arata ca primele trei modele pe care De Tomaso le va scoate pe piata vor fi un crossover, un sedan de lux si un coupe. Noul proprietar al marcii va investi 116 milioane de euro in dezvoltarea noului De Tomaso in urmatorii patru ani.via | Automotive News (inreg)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
-
După mai multe luni de incertitudine, Volkswagen a ajuns într-un final la un acord cu sindicatul IG Metall. Prin urmare, producătorul nu va mai fi nevoit să închidă fabricile din Germania. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
a 3-a oara cand scriu...pana acum am fost sters
Numai bine, si bravo Mircea ( Bistrita & Liviu Rebreanu te saluta :) ! )
Macar ai bunul simt sa nu mai vorbesti despre ceva de care nu ai habar si incearca sa semnezi postul data viitoare. E o dovada de minim respect fata de cei care iti citesc comentariile.
O zi buna sa ai!
PS nu am absolut nimic de impartit nici cu cei din Bistrita si nici cu cei care il apreciaza pe Rebreanu, din contra ii respect. Doar ca tu pari extrem de snob cand spui asta
Incercam sa "curatam" insa off-topic-urile. :)
@x
Si eu salut Bistrita si Liviu :)
Am vorbit in general, despre ce se intampla pe site, nu m-am legat de tine, sau postul tau. Daca te-ai simtit, asta e. Si daca ma semnez George, inseamna ca ma si cheama George ? Pun x, pt ca trec mai repede prin campurile respective. Si folosesc x tot timpul, asa ca din pctul meu de vedere e semnat, daca tu ai nevoie de fraze lungi la nume, citeste alte comentarii.
Legat de forumurile de UK, am spus "spre exemplu". Nu inseamna ca e SINGURUL exemplu. S-a intamplat sa caut niste informatii la un moment dat, si cand am citit forumul respectiv, am fost placut surprins.
Apreciez la tine ca stii sa scrii corect cuvinte, propozitii, fraze, si ai auzit de semne de punctuatie. Ia citeste comentariile la cateva articole, si vezi cati stiu asta. Asa ca te rog, n-o mai lua personal.
Cat despre Liviu Rebreanu, cei din Bistrita stiu mai bine ca tine despre ce e vorba, asa ca lasa-l si pe el deoparte, si vorbeste doar in cunostinta de cauza!
Numai bine!
P.S. Raspunsul tau lung confirma ce scriam, toti vorbesc mult si incita la certuri, iar subiectul articolului ajunge sa nu mai aiba nici o relevanta.