Esential
670 | de cai putere dezvoltă X6 M după tratamentul Mansory. |
4.2 | secunde îi sunt necesare noului X6 M by Mansory pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h. |
670 | de cai putere dezvoltă X6 M după tratamentul Mansory. |
4.2 | secunde îi sunt necesare noului X6 M by Mansory pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h. |
După ce şi-au pus amprenta asupra SUV-ului de performanţă BMW X5 M, specialiştii de la Mansory continuă seria experimentelor efectuate pe modelele casei bavareze. Următorul pe listă este un alt produs al diviziei M, mai exact SAC-ul X6, care se alege astfel cu un set important de modificări estetice şi mecanice.
Coupe-ul 4x4 se bucură de un aport substanţial de putere sub capotă, unde propulsorul V8 bi-turbo a fost "convins" să livreze un total de 670 de cai putere şi un cuplu impresionant, de 950 Nm, disponibil la 5900 de rotaţii.
Resursele generoase reuşesc să facă din X6 M un adevărat model extrem, sprintul de la 0 la 100 de km/h realizându-se în doar 4.2 secunde. Nici viteza maximă nu a rămas nemodificată, acul vitezometrului fiind capabil să se oprească la 300 de km/h.
Pe lângă sistemul ECU recalibrat şi noul sistem de evacuare, BMW X6 M by Mansory vine şi cu un body-kit agresiv, care individualizează mai bine Sport Activity Coupe-ul. Pachetul de modificări aduce bosaje mult mai largi, o capotă din fibră de carbon, un spoiler frontal radical, cu prize mari de aer, un deflector înglobat în spoilerul spate şi noi terminaţii pentru sistemul de evacuare. Nu puteau lipsi jantele de 23 de inch, cu pneuri de 315/25 R23, vopsite în culoarea neagră.
Lista modificărilor mecanice mai include o suspensie nouă, mult mai rigidă, care coboară garda la sol cu 40 de mm, şi un nou sistem de frânare, îmbunătăţit.
Potrivit comunicatului emis de tunerul elveţian, lista de modificări este disponibilă şi pentru versiunile mai "cuminţi" ale modelului X6, nu numai pentru exponentul gamei M.
via | autoblog
dar sa trecem peste.
la poza din fata la capota observ ca liniile fibrei de carbon se intersecteaza. este normal sa se intample asa ceva la un produs realizat din fibra de carbon? tesatura de fibre nu s-ar rupe daca schimbi unghiul asa radical? sau poate e doar autocolant carbon?