Make it happen - noul slogan Chevrolet în Europa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupîă ce a renunţat complet la legăturile din trecut cu modelele coreene, Chevrolet îşi schimbă şi sloganul în Europa. Începând de astăzi, divizia europeană a constructorului american se va promova pe Bătrânul Continent prin sloganul Chevrolet - Make it happen.
Apariţia noului slogan în comunicarea Chevrolet coincide cu anul sărbătoririi centenarului mărcii. 2011 este, de altfel, un an plin de activitate pentru biroul european al cunoscutului brand american, Chevrolet pregătind lansarea a nu mai puţin de 7 noi modele până în decembrie.
"Dacă întrebi 100 de europeni ce ştiu despre Chevrolet, 85 dintre ei îţi vor răspunde că 'Chevy' este un brand cu valori şi rădăcini americane. Nicio altă marcă de volum din Europa nu se poate lăuda cu asta", spune Wayne Brannon, preşedintele Chevrolet Europe.
Campania de promovare a noului slogan va debuta în media înglobând elemente stilistice care asociază Chevrolet cu Statele Unite, aşa cum sunt coasta Pacificului, oraşul Los Angeles, deşertul din Arizona şi muzica americană.
Sloganul Chevrolet - Make it happen a fost dezvoltat de agenţia G2 / Herezie.via | Chevrolet
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
Nu mai sunt masini americane majoritatea datorita sindicatului.