Mai multa putere pentru Audi Q7 3.0 TDI
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi anunta o noua motorizare diesel pentru SUV-ul de succes Q7, imprumutata de la coupe-ul sportiv A5 si de la noul sedan A4. Constructorul german va oferi pentru Q7 o noua versiune echipata cu un propulsor in sase cilindri de 3.0 litri TDI. SUV-ul va beneficia de 240 de cai putere si un cuplu motor de 550 Nm disponbil intre 1500 si 3250 de rpm. Performantele noului motor depasesc astfel cei 233 de cai si 500 de Nm oferiti de vechiul propulsor de 3.0 litri.
Potrivit comunicatului oficial, noul motor imprima o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 8.5 secunde si o viteza maxima de 216 km/h. La aceste performante se adauga consumul mediu de doar 9.8 litri la 100 km, o imbunatatire cu 0.7 l/100 km fata de vechiul propulsor.
In prezent, in Germania, versiunea de 3.0 litri TDI a modelului Q7 este cea mai bine vanduta din toata gama de motorizari a SUV-ului Audi. Noua versiune a intrat deja in vanzare si este disponibila la un pret cuprins intre 51.200 si 72.300 de euro.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Ai foarte mare dreptate. In momentul in care iti poti permite sa dai 130.000 pe o masina s-ar subantelege ca nu te mai uiti la banii de benzina..Dar, chiar daca am bani. De ce sa-i arunc???? Intre v12 benzina si v10 TDI facand abstractie de consum ( 20 versus 8.5 , prefer TDI-ul. Senzatia de acceleratie este cu totul alta. Este o senzatie de avion care decoleaza. Lucrul asta nu-l poti gasi la benzina care te bruscheaza. Diferenta de 1s intre ele nu stiu cat se face de simtita. Pe de alta parte, comfortul de a alimenta la Arad si apoi de a mai pune motorina la Munchen iar ma face sa aleg TDI. De ce sa nu pun si 16000 Euro( diferenta intre cele consumuri la cei 140.000Km facuti in 2 ani ) pe care ii am in buzunar si pot face o vacanta cu ei. Sunt de aruncat?
W touareg V 10 TDI.Nu o dau ptr. nimic in lume.
Am la bord 160 000 km parcursi iar cons. mediu este de 14/100 km.Ptr.500 eur. s-a facut un chip tuning ajungandu-se la 990Nm!!!!!!! respectiv
380 CP.V max 250 km/h limitat electronic la o turatie de 4200 rot/min.Nu stiu daca modelul Q7 W12TDI cu o masa mult mai mare stie mai multe!!
Daca e asa at. a sosit timpul sa-mi schimb masina.
Cine nu a condus V10 TDI nu stie ce a pierdut.
Vremea benzinarilor apune!!!!
Respect