Mai multa munca la VW
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Muncitorii companiei Volkswagen vor trebui sa efectueze un numar suplimentar de ore saptamanal fara sa fie platiti in plus.
Conducerea Volkswagen a ajuns la un acord cu sindicatul companiei prin care saptamana de lucru este marita fara nici o crestere a salariului.
Initial, Volkswagen intentiona o marire a numarului de ore pana la 35, dar in urma negocierilor s-a ajuns la o marire cu doar 4 ore pe saptamana, numarul total de ore lucratoare ajungand la 33 saptamanal.
Desi nu s-au facut mariri de salariu, companie a dat asigurari muncitorilor in ceea ce priveste siguranta locului de munca pana in 2011.
Trebuie mentionat ca aceasta masura s-a aplicat doar in sase fabrici Volkswagen din Germania si ca ea face parte din strategia companiei de a reduce costurile.
Initial, Volkswagen intentiona o marire a numarului de ore pana la 35, dar in urma negocierilor s-a ajuns la o marire cu doar 4 ore pe saptamana, numarul total de ore lucratoare ajungand la 33 saptamanal.
Desi nu s-au facut mariri de salariu, companie a dat asigurari muncitorilor in ceea ce priveste siguranta locului de munca pana in 2011.
Trebuie mentionat ca aceasta masura s-a aplicat doar in sase fabrici Volkswagen din Germania si ca ea face parte din strategia companiei de a reduce costurile.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)