Bentley a revizuit cel mai rapid model creat vreodată la Crewe. Este vorba despre Continental GT Speed, versiunea de performanță a limuzinei cu două locuri. Constructorul britanic a anunțat o serie de îmbunătățiri pentru versiunea vârf de gamă, implicit un propulsor ceva mai puternic.
Continental GT Speed păstrează unitatea V12 de 6.5 litri, dar beneficiază de 7 cai putere și 20 de Nm în plus. Așa se face că puterea totală ajunge la 642 de cai, iar cuplul maxim de 840 de Nm este disponibil pe o plajă mare de turații, cuprinsă între 2000 și 5000 de rotații.
Resursele suplimentare îmbunătățesc timpul de accelerare de la 0 la 100 de km/h, care scade acum de la 4.1 la 3.9 secunde. Viteza maximă ajunge la 331 de km/h.
Odată cu îmbunătățirile aduse noului GT Speed, Bentley oferă și o ediție specială, denumită simplu Black Edition. Ea este disponibilă în ambele variante de caroserie, coupe și cabrio, și se remarcă prin mai multe elemente de culoare neagră la exterior: jantele de 21 de inch, cu cinci spițe, și elementele decorative care erau în mod normal cu finisaj cromat. Extensia spoilerului frontal și deflectorul posterior pot fi vopsite într-una din culorile contrastante Hallmark, Beluga, Saint James și Cyber Yellow.Interiorul primește inserții din fibră de carbon, un finisaj negru, piele contrastantă în nuanțele Porpoise, Beluga, Pillar Box Red și Cyber Yellow, folosite pentru a crea o sinonimie cu elementele de la exterior. Nu lipsesc scaunele Mulliner GT Design și cusăturile contrastante la nivelul portierelor și al scaunelor.
Daca si Continental GT e urat....Loganul tau cum e ?
E bine daca exista o paralela Bentley - Logan. Ghici cine iese in castig?
Cu această ocazie, ȋmi reafirm elogiile la adresa celor de la Bentley. Ȋn schimb, mă mâhnește faptul că o asemenea marcă aparte a stârnit interesul unor analfabeți parveniți (pardon de pleonasm!) precum “Moni și Iri”. Poate că ar fi cazul ca Bentley să inițieze un proces de selecție al clienților, așa cum face Ford cu al său GT. Mă veți ȋntreba: “Și cine să fie clienții cărora li s-ar cuveni Bentley-uri? Intelectualii de vază ai Cetății?”. De ce nu? “Dar ei preferă, de bună voie, ceva mult mai modest, conform cu veniturile lor”. Da, din cauza societății distorsionate ȋn care trăim. Mi s-a acrit literalmente să urmăresc aproape zilnic, volens nolens, cum idioți pe figurile cărora citești instantaneu că sunt blestemați din naștere să rămână idioți pe vecie și nimic altceva ȋn plus sau ȋn minus “birjăresc” netulburați, la adăpostul “legii egale pentru toți”, mașini care sunt (nu doar par!) pălării prea mari pentru capetele lor de rață și ȋncă acestea se numesc…Mercedes, Audi și BMW, ȋn timp ce avem olimpici internaționali de matematică (ocupăm primul loc ȋn Europa la această materie!) care, probabil, se deplasează cu mijloacele de transport ȋn comun sau conduc/vor conduce niște “trotinete”. Sau ce ziceți de acel puradel de 14-15 ani din Timișoara surprins la volanul unui Continental de 300.000 de euro? De fapt, ce-ar mai fi de zis? Ne-au cotropit țiganii (aștept să fiu arestat pentru incorectitudine politică: n-am folosit termenul “adecvat" și "european”, acela de rom, dar mă revanșez acum: esența de rom se obține ȋn presa hidraulică).
La ani iti dau dreptate....din 2003 arata 90% la fel cu mici modificari. Dar ce sa ii mai faca ? E o masina perfecta in felul ei. Sa ii faca farurile dreptunghiulare ca la Phantom ? Ar da urat ! :)) Cand ai o caroserie buna nu o schimbi din 4 in 4 ani cum face Audi BMW si Mercedes cu modelele lor care si schimbate la 4 ani tot nu reusesc sa ajunga un Bentley din 2003-prezent ca frumusete.
...Poate-o fi vrut sa scrie autorul "limuzina cu doua usi"? Hmm, tot cu virgula da socoteala.