Ultimele zile ale lunii septembrie sunt marcate de numeroase detalii despre lansările pregătite de constructori pentru Salonul Auto de la Paris, însă în acelaşi timp apar informaţii inedite şi despre alte modele.
Printre ele se numără Volkswagen Polo, modelul subcompact care va primi o nouă generaţie ce va fi dezvăluită, cel mai probabil, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din martie 2017.
Pentru moment, detaliile despre noua generaţie sunt aproape inexistente, însă au apărut o serie de informaţii interesante cu privire la dimensiuni şi masa totală. Astfel, noul Volkswagen Polo ar urma să fie cu 20 de centimetri mai lung, până la circa 4.17 metri, pentru a oferi mai mult spaţiu la interior pentru pasagerii de pe bancheta din spate. În plus, modelul ar urma să fie dezvoltat pe platforma MQB-A0 şi să aibă o masă totală cu 70 de kilograme mai mică decât a generaţiei actuale.
Gama de motorizări nu aduce surprize majore, întrucât în echiparea de baza modelul va avea o unitate TSI pe benzină de 1.0 litri şi 70 CP, pe lângă motoarele cu 3 şi 4 cilindri, în timp ce unitatea de propulsie diesel TDI de 1.5 litri va fi înlocuită cu una de 1.6 litri.Pe de altă parte, aceeaşi sursă menţionează că viitorul Volkswagen Polo GTI va fi echipat cu un motor turbo de 2.0 litri capabil să genereze 200 de cai putere şi va avea inclusiv o versiune hibridă, cu un motor pe benzină cu 3 cilindri cuplat la un motor electric.
Via Indianautosblog
Dacă așa consideri OK. Dar realitatea vieții auto este cu totul alta. Din păcate 208 nu prea impresionează la clasa mică cu nimic. Urmărește evoluția modelelor de la o generație la alta și mai ales comparativele auto făcute de profesioniștii independenți de mărcile auto... și vei constata diferențele clare între cele două modele. Un auto clasat în a doua jumătate a clasamentului comparativ nu poate da ...clase... nimănui din clasa sa.