După cum probabil ştiţi, Logan se vinde şi în India, chiar dacă nu sub logo-ul Dacia. Indienii cumpără berlina de origine românească sub logo-ul conglomeratului Mahindra. Compania indiană a lansat propria sa versiune a Logan-ului, botezată Verito, în 2010, însă anul acesta s-a grăbit să-i aplice un facelift pentru a spori atractivitatea sa pe piaţa locală.
Deşi păstrează dimensiunile berlinei din care derivă, Verito adoptă o grilă complet nouă, cu bare verticale şi elemente cromate, un spoiler frontal nou şi lumini LED pentru blocurile optice faţă, redesenate şi ele în interior. Indienii au vrut să inducă un sentiment de calitate şi la interior, unde majoritatea materialelor au fost modificate cu unele de mai bună calitate. De asemenea, consola centrală a fost regândită.
cai putere şi dieselul 1.5 dCi de 65 de cai putere. Ambele opţiuni vor fi acompaniate de o cutie manuală cu cinci rapoarte.
În momentul lansării pe piaţa indiană, Mahindra Verito va beneficia de numai două versiuni de motorizare: binecunoscutul motor 1.4 MPI de 75 devia l autoblog
Comentarii (6)