Magna ar putea cumpăra Pininfarina anul acesta
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După tentativă eşuată de a prelua Opel, Magna se reorientează către constructorii auto de pe Bătrânul Continent. De această dată este vorba despre carosierul Pininfarina, a cărui situaţie financiară precară a stârnit interesul concernului canadiano-austriac.
Zvonurile lansate de trei surse diferite, citate de Automotive News, anunţă intenţia Magna de a prelua controlul constructorului italian, din dorinţa de a-şi consolida poziţia sa de furnizor global în materie de design, inginerie şi elemente de producţie.
Experienţa Pininfarina în domeniul designului şi ingineriei ar putea extinde gama de servicii oferite de subsidiarul european al consorţiului canadian, Magna Steyr. În prezent divizia austriacă produce automobile pentru mai mulţi constructori de renume din Europa, la uzina sa din Graz.
Informaţiile privind o posibilă preluare a carosierului italian sunt susţinute şi de raportul trimestrial emis de Pininfarina la începutul acestei luni, care anunţa o eventuală vânzare a companiei până în data de 31 decembrie 2010.
Cum era de aşteptat, Magna şi Pininfarina au refuzat să comenteze pe marginea speculaţiilor.În primele nouă luni ale acestui an, Pininfarina a înregistrat pierderi de 34 de milioane de euro, cu mult peste cele 18 milioane consemnate cu un an în urmă. Până la sfârşitul acestui an, italienii se aşteaptă la creşterea datoriilor, o stagnare a vânzărilor şi pierderi mult mai mari.
În prezent, constructorul din Peninsulă mai deţine controlul asupra a două uzine din nordul Italiei, Bairo şi San Giorgio Canavese, însă producţia lor va fi oprită odată cu ieşirea din gama Alfa Romeo a modelului Brera.
via | automotivenews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)