Compania chineză Lynk & Co este de astăzi prezentă oficial și în România. Marca asiatică, deținută de Grupul Geely, va comercializa, pentru început, un singur model în primele luni. Mai exact, este vorba despre Lynk & Co 01, un SUV cu motor hibrid plug-in de 262 de cai putere și 425 Nm. Propulsorul hibrid al acestuia este alcătuit dintr-un motor pe benzină de 1.5 litri cu 3 cilindri și de un motor electric. Partea termică dezvoltă 180 de cai putere, în timp ce motorul electric livrează un plus de 82 de cai putere.
Partea electrică este alimentată de o baterie de 17.6 kWh, de unde rezultă o autonomie de 75 de kilometri în modul electric. Modelul are nevoie de 8 secunde pentru a atinge 100 de km/h.
Deocamdată, marca chineză nu a anunțat prețurile noului model pentru piața noastră. Acestea urmează să fie dezvăluite la începutul lui octombrie. Cunoaștem, în schimb, că Lynk & Co 01 va fi disponibil în două nuanțe (negru și albastru) și va fi complet echipat, deoarece singura dotare opțională va fi un cârlig de remorcare.
Lynk & Co va oferi și o garanție de 4 ani sau 120.000 de kilometri. Modelul va fi urmat în gamă de SUV-ul electric 02 și de încă un SUV hibrid plug-in, botezat 08. În România, importatorul Lynk & Co va fi același care a lansat și marca Geely pe piața noastră.
În prezent, Lynk & Co are deja un pop-up store la București, în Piața Presei Libere. Până la finalul anului, rețeaua de dealeri și service va avea 5 reprezentanțe în toată țara.
via Lynk & Co
Nu mai dezinformati atata!
https://www.topgear.com/car-reviews/01/first-drive
Masina e de vreo 2 ani la vanzare prin Europa si cred ca s-a vandut deja in cateva zeci de mii de exemplare.
Si are platforma Volvo.
O vei vedea des pe strada prin alte tari. In Romania nu, ca prinde bine dizalurile VAG sau BMW.
Se vinde la dealerii Volvo si nu e coada ca la BMW, dar e pentru alte persoane.
Dacă nu EV măcar un PHEV, indiferent de Volvo, BMW, VW, Ford,...
Volvo face profit mai putin decat germanii, ceea ce inseamna ca germanii va aburesc cu design si va fura la service apoi.
Daca vei vedea ce vanzari face Volvo prin vest, ai intelege de ce oamenii mai educati si cu putere de cumparare mai mare aleg Volvo si nu pocnitorile germanilor.
Deci masina asta are o platforma buna de la un producator consactrat, ceea ce o face net superioara unui VAG de exemplu.
Si are si asta reprezentante prin Romanica.
In curand lumea va uita de VAG :))
Asa cum lumea foloseste telefoane mobile Made in China, calculatoarele Made in China, haine Made in China si peste 90% produse Made in China.
Vand chinezii foarte bine.
Deschide si tu ochii, ca pentru limita platesti mult.
Geely detine, citez: "Geely Auto cu sediul în Hangzhou, China, are în portofoliu mărci de prestigiu precum Volvo, Polestar, Lotus, Geely, Zeekr, LYNK & CO, Geometry, London Electric Vehicle Company (LEVC) sau Proton."
Chinezii mai detin si BMW, VAG, Mercedes, numai ca deocamdata se numesc Joint venture, pana ii cumpara complet :))
Uita-te pe Rossia1 si vezi ce " ganduri bune" promoveaza trompetele Kremlinului.
Si Breaking News!!!...acum 2 ani+ a inceput o Operatiune Speciala.