Lynk & Co s-a lansat oficial în România

de Tiberiu Safta
Miercuri, 25.09.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Marca chineză Lynk & Co a fost lansată oficial pe piața din România. Primul model comercializat în țara noastră este 01, un SUV cu motor hibrid plug-in, bazat pe platforma lui Volvo XC40.

Compania chineză Lynk & Co este de astăzi prezentă oficial și în România. Marca asiatică, deținută de Grupul Geely, va comercializa, pentru început, un singur model în primele luni. Mai exact, este vorba despre Lynk & Co 01, un SUV cu motor hibrid plug-in de 262 de cai putere și 425 Nm. Propulsorul hibrid al acestuia este alcătuit dintr-un motor pe benzină de 1.5 litri cu 3 cilindri și de un motor electric. Partea termică dezvoltă 180 de cai putere, în timp ce motorul electric livrează un plus de 82 de cai putere.

Partea electrică este alimentată de o baterie de 17.6 kWh, de unde rezultă o autonomie de 75 de kilometri în modul electric. Modelul are nevoie de 8 secunde pentru a atinge 100 de km/h.

Deocamdată, marca chineză nu a anunțat prețurile noului model pentru piața noastră. Acestea urmează să fie dezvăluite la începutul lui octombrie. Cunoaștem, în schimb, că Lynk & Co 01 va fi disponibil în două nuanțe (negru și albastru) și va fi complet echipat, deoarece singura dotare opțională va fi un cârlig de remorcare.

Lynk & Co va oferi și o garanție de 4 ani sau 120.000 de kilometri. Modelul va fi urmat în gamă de SUV-ul electric 02 și de încă un SUV hibrid plug-in, botezat 08. În România, importatorul Lynk & Co va fi același care a lansat și marca Geely pe piața noastră.

În prezent, Lynk & Co are deja un pop-up store la București, în Piața Presei Libere. Până la finalul anului, rețeaua de dealeri și service va avea 5 reprezentanțe în toată țara.

via Lynk & Co

Comentarii (2)

  • Cătălin
    Vești bune, cat mai multe vânzări.
    1 1
  • Stă cineva în zonă? Este coadă? Singurele mașini pe care eu le-am recomandat vreodată , în particular și în trecut (bine’nțeles) au fost KIA și Mazda, deci nu băgați cu germanele că nu-i cazul. Eu personal am avut și am germane și nu-s nici dezamăgit, dar nici nu pot afirmă ca totul este ok, la fel în cazul FORD sau VOLVO. Pe de altă parte, nu înțeleg cum unii pot să-și cheltuie banii (nu ma refer la bogați) pe mașini care nu istorie, service… etc. a aștept ca unii dintre noi să experimenteze supărări mari gen Fisker. O mașină trebuie să fie folosită minim 8 ani, deci nu-i așa doar ecrane, led-uri… la un moment dat ceva se va buli, si atunci începe distracția. Dar, asta este… fiecare decide în măsura posibilităților.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru