Lynk & Co reinventează comerțul cu mașini: chinezii vor avea 500 de showroom-uri proprii în mall-urile europene, dar vor vinde mașinile doar pe internet

de Daniel Popescu
Vineri, 21.04.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lynk & Co, noul brand auto dezvoltat de Geely, se va lansa în Europa în 2019 cu o rețea de 500 de showroom-uri proprii, însă mașinile vor fi vândute exclusiv pe internet.

Lynk & Co a dezvăluit în această săptămână la Salonul Auto de la Shanghai conceptul 03, dar și SUV-ul 01, care va fi primul model de serie al noului brand dezvoltat de Geely, constructorul chinez care deține Volvo.

Lansarea mărcii în Europa va avea loc în prima parte a anului 2019, iar producătorul va miza puternic pe conceptul de car-sharing, pe furnizarea unei conexiuni gratuite la internet, dar și pe un sistem de garanție pe viață care va fi detaliat ulterior. Baza europeană va fi amplasată la Berlin.

"Lynk & Co va fi primul brand care va oferi posibilitatea de car-sharing atunci când mașinile nu sunt utilizare, așa că trebuie să începem cu orașe cu o penetrare mare a acestor servicii. Asta înseamnă Berlin în Europa și San Francisco în SUA", explică Alain Visser, vicepreședintele de marketing și vânzări.

Urmareste Automarket
Lansarea europeană va avea loc abia peste doi ani întrucât Lynk & Co intenționează să construiască o rețea de 500 de showroom-uri proprii care vor fi amplasate în mare măsură în mall-uri, însă vor exista și câteva showroom-uri de referință în mările orașe.

În ciuda faptului că va avea propriile showroom-uri, Lynk & Co va vinde mașinile doar pe internet, iar acestea vor fi livrate clienților acasă. Lynk & Co 01 va fi disponibil în China până la finalul anului, iar la jumătatea anului viitor va apărea și un model 02 care ar putea lua forma unui hatchback sportiv, în timp ce 03 va apărea undeva la finalul anului 2018.

Via Automotive News

Comentarii (2)

  • o sa imi cumpar si eu 2 de black friday daca nu li se blocheaza situl:)
    6 2
  • Deci, te duci la mall, vezi masina, iar apoi intri pe net si o comanzi, dupa care astepti sa iti vina acasa. Oare livrarea la domiciliu va fi inclusa in pretul de achizitie? Lasand gluma la o parte, cei de la LINCO, au planuri ambitioase. Sa vedem cum se vor concretiza si cum se vor pozitiona cu preturile pe piata.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru