Pentru cine nu știe, constructorul de autombile Lynk & Co este deținut de Geely Automobile Holdings și Volvo Cars. În acest moment, marca este prezentă în 9 piețe europene, mai exact în Suedia, Olanda, Belgia, Germania, Spania, Franța și Italia.
În 2024, Lynk & Co continuă să se extindă pe Bătrânul Continent, iar pentru asta a încheiat un parteneriat cu cei de la SEEAG.
Până la finalul anului, marca Lynk & Co va fi prezentă pe 19 piețe europene. Pentru început, chinezii vor deschide o reprezentanță în Grecia și România, iar mai apoi vor urma Slovenia, Croația, Bulgaria, Serbia, Bosnia și Herțegovina, Muntenegru, Macedonia de Nord, Kosovo, Albania și Moldova.
Modelul Lynk & Co 01 este echipat cu un sistem de propulsie plug-in hybrid și are o autonomie de 75 de kilometri în modul pur electric. Atinge 100 de km/h în 8 secunde și a primit calificativul de 5 stele la testele de siguranță Euro NCAP.
În Germania, SUV-ul pornește de la 46.000 de euro.
via Lynk & Co
Pe bune, toti producatortii auto iau tesla ca si cum ar fi cel mai ieftin si prost si de acolo incep sa bage in ele.
Dar mai nou, masinile se vand precum un televizor.
Face un blogger un review, prezetand ce se vede la suprafata, si gata, "masina excelenta doamne-doamne, ideala, cumparati. Uite ce bine luceste si luminite si design"
O masina trebuie sa reziste 20 de ani ca popa...
Cat timp avem masini de 100 de ani , exford model T care sunt folosite zilnic, nu exista replici ca o masina noua sa nu fie folosita si in 2100 fara probleme
Poate unii le schimba la 2-3 ani.
Imagineaza-ti ca fara ei, dan_grc nu ar avea de unde sa isi cumpere masina, ca lui ii plac alea sh mereu.
O garantie de 10 ani, sau 200000 km si revizii gratutite nu prea primesti la multe marci...asa cum ofera Zeekr de exemplu pentru masinile electrice din Europa.
BMW ofera vreo 3 ani in care vreun an masina sta prin service pentru recalls ca sa nu ia foc sau sa nu se dezmembreze pe drum.