Lynk & Co 08 a debutat, pe piața din China, în urmă cu aproape doi ani. Este construit pe arhitectura CMA Evo, la fel ca Volvo XC40 și Polestar 2, și propune un design futurist.
Este de așteptat ca tehnologiile regăsite în habitaclu să fie preluate de la modelul vândut în China. Vorbim aici despre un instrumentar de bord digital, de 12.3 inch, de un display central de 15.4 inch și un Head-up Display de 92 de inch.
Potrivit celor mai recente informații, noul model este programat să debuteze pe piața europeană în luna iunie și va fi disponibil numai în versiune Plug-in Hybrid. Asta înseamnă că sub capotă vom regăsi un motor de 1.5 litri, turbo, un motor electric și o baterie de 39.5 kWh.
În această configurație, SUV-ul poate parcurge până la 200 de kilometri în modul pur electric, iar autonomia totală este așteptată să ajungă la 1.100 de kilometri.
Încărcarea bateriei de la 10 la 80% durează 33 de minute.
În acest moment, mai știm că Lynk & Co 08 va fi disponibil, pe Bătrânul Continent, în două niveluri de echipare: Core și More.
Așa cum spuneam, debutul pe piața europeană a lui Lynk & Co 08 este programat pentru luna iunie.
via Carscoops
Ca doar 200 km electric la un PHEV nu e suficient. Trebuie minimum 1200 km, ca la dieseluri asa merge.
Cu multe televizoare si leduri.
Sigur nu va avea succes!