Lynk & Co 08 a debutat, pe piața din China, în urmă cu aproape doi ani. Este construit pe arhitectura CMA Evo, la fel ca Volvo XC40 și Polestar 2, și propune un design futurist.
Este de așteptat ca tehnologiile regăsite în habitaclu să fie preluate de la modelul vândut în China. Vorbim aici despre un instrumentar de bord digital, de 12.3 inch, de un display central de 15.4 inch și un Head-up Display de 92 de inch.
Potrivit celor mai recente informații, noul model este programat să debuteze pe piața europeană în luna iunie și va fi disponibil numai în versiune Plug-in Hybrid. Asta înseamnă că sub capotă vom regăsi un motor de 1.5 litri, turbo, un motor electric și o baterie de 39.5 kWh.
În această configurație, SUV-ul poate parcurge până la 200 de kilometri în modul pur electric, iar autonomia totală este așteptată să ajungă la 1.100 de kilometri.
Încărcarea bateriei de la 10 la 80% durează 33 de minute.
În acest moment, mai știm că Lynk & Co 08 va fi disponibil, pe Bătrânul Continent, în două niveluri de echipare: Core și More.
Așa cum spuneam, debutul pe piața europeană a lui Lynk & Co 08 este programat pentru luna iunie.
via Carscoops
Ca doar 200 km electric la un PHEV nu e suficient. Trebuie minimum 1200 km, ca la dieseluri asa merge.
Cu multe televizoare si leduri.
Sigur nu va avea succes!
La peste 50 K avem o grămadă de ofertă, deci nu văd de ce ar avea succes. De design nu mai spun nimic pentru ca sunt depășit de fenomen. ;)
Masina asta arata superb comparativ cu marlaniile germanilor.
Cat despre nume, BeeeeeHeeeeeMveeeeuuuuu suna mult mai bine, mai ales daca are Pachetul M(MARLAN).
Pe mine nu ma intereseaza nici aspect, nici nume, ca nu conduc un nume sau un aspect. Conduc un produs. Poate sa se numeasca si XYZQRTS. Daca e pe platforma de Volvo si este sigura, atunci clar e mai buna decat un BMW cu care sa faci liniute si omori oamenii nevinovati!
Nu aspectul sau numele omoara, ci prostia marlanilor!
se încarcă în 33 de minute !!
Asta da PHEV !
BRAVO CHINEZILOR !
Europenii şi-au bătut joc de PHEV
Pentru 53k te uiti la orice bemveu dizel nou de la seria 1-5, X1-X4.
Si la electrice, benve are de oferit cate ceva (iX1-2, i4-i5) in banii astia.
Desigur ciaina rupe pe genunchi pe toata lumea .. pana ii iei la bani marunti.
Nu stiu altii cum sunt dar pentru 53k eu sigur n-as pune-n capul listei un Zeekr .. sau Lync cum s-o mai numi acu
Valeleu cata prostie prin Romania.
Volkswagen suna mai bine???
Deci nu doar ca luam masini dupa aspect, acum conteaza si numele... Partea cu siguranta, fiabilitate, poluarea pica pe ultimele locuri. Important e numele si designul!
..
Totusi la un rezervor de 60l si 40kwh de baterie doar 1100km range? e ultra putin :|
..
1100km am reusit cu toyota full hibrid cu rezervor de 36l care nu se incarca la priza (3.27%).
..
La 60l te astepti la un 2000km range mai ales ca 200 ii face electric.
Ei si tu acuma, vii cu intrebari, ceri detalii si alte fumuri de astea. Unde te crezi? Ieie cifrele de bune si mergi mai departe. Nu pui intrebari, nu cantaresti si nu te uiti la detalii.
Masinile chinezesti consuma 3% .. in China. Cum ies din China, dau de benzina si curent proaste si consuma mai mult.
Chinezăria are totuși 4.82 metri și 2100 kg.
Nu cred că ai avut consumul și autonomia aia cu Toyota Highlander.
Oricum, pe hibride, Toyota e nr. 1. Și nu sunt nici stricăcioase.