Lynk & Co 08 ajunge în Europa: PHEV cu 200 km autonomie electrică și 53.000 de euro preț de pornire

de Alexandru Monenciu
Vineri, 28.02.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
SUV-ul electrificat Lynk & Co 08 ajunge în Europa, în luna iunie. Va avea un preț de pornire de 53.995 de euro și va fi disponibil doar în versiune Plug-in Hybrid, dar cu o autonomie pur electrică impresionantă.

Lynk & Co 08 a debutat, pe piața din China, în urmă cu aproape doi ani. Este construit pe arhitectura CMA Evo, la fel ca Volvo XC40 și Polestar 2, și propune un design futurist.

Este de așteptat ca tehnologiile regăsite în habitaclu să fie preluate de la modelul vândut în China. Vorbim aici despre un instrumentar de bord digital, de 12.3 inch, de un display central de 15.4 inch și un Head-up Display de 92 de inch.

Potrivit celor mai recente informații, noul model este programat să debuteze pe piața europeană în luna iunie și va fi disponibil numai în versiune Plug-in Hybrid. Asta înseamnă că sub capotă vom regăsi un motor de 1.5 litri, turbo, un motor electric și o baterie de 39.5 kWh.

În această configurație, SUV-ul poate parcurge până la 200 de kilometri în modul pur electric, iar autonomia totală este așteptată să ajungă la 1.100 de kilometri.

Încărcarea bateriei de la 10 la 80% durează 33 de minute.

În acest moment, mai știm că Lynk & Co 08 va fi disponibil, pe Bătrânul Continent, în două niveluri de echipare: Core și More.

Așa cum spuneam, debutul pe piața europeană a lui Lynk & Co 08 este programat pentru luna iunie.

via Carscoops

Comentarii (16)

  • Versiunea pur diesel cand se lanseaza?
    Ca doar 200 km electric la un PHEV nu e suficient. Trebuie minimum 1200 km, ca la dieseluri asa merge.
    4 16
  • 200km din 40kwh par destul de plauzibili. Pretul insa e .. yuhuu.
    6 2
  • La 53000 euroi iei super Bemveu DIZAL sh de la germani!
    Cu multe televizoare si leduri.
    Sigur nu va avea succes!
    4 12
  • Era o treabă să poți spune numele unei mașini. Autonomia unui PHEV sau BEV este cel mai mult condiționată de capacitatea bateriei. Care-i performanța extraordinară legată de montarea unei bateri de 39 de KWh? Mie îmi pare doar o alegere nu o performanță. Dacă o baterie cu jumate din această capacitate ar fi adus un preț semnificativ mai mic ar fi fost o alegere mult mai bună. Cine folosește un PHEV arareori are nevoie de mai mult de 100 km/zi.
    La peste 50 K avem o grămadă de ofertă, deci nu văd de ce ar avea succes. De design nu mai spun nimic pentru ca sunt depășit de fenomen. ;)
    8 4
  • urata cu spume
    de ce masinile electrice in ziua de azi sunt urate cu spume. cu crengi.
    5 9
  • Tu esti depasit de multe daca iti place noul design la BMW e clar.
    Masina asta arata superb comparativ cu marlaniile germanilor.
    Cat despre nume, BeeeeeHeeeeeMveeeeuuuuu suna mult mai bine, mai ales daca are Pachetul M(MARLAN).
    Pe mine nu ma intereseaza nici aspect, nici nume, ca nu conduc un nume sau un aspect. Conduc un produs. Poate sa se numeasca si XYZQRTS. Daca e pe platforma de Volvo si este sigura, atunci clar e mai buna decat un BMW cu care sa faci liniute si omori oamenii nevinovati!
    Nu aspectul sau numele omoara, ci prostia marlanilor!
    5 9
  • Elektrikkk
    ESENŢIAL

    se încarcă în 33 de minute !!

    Asta da PHEV !

    BRAVO CHINEZILOR !

    Europenii şi-au bătut joc de PHEV
    4 7
  • @Vali
    Pentru 53k te uiti la orice bemveu dizel nou de la seria 1-5, X1-X4.
    Si la electrice, benve are de oferit cate ceva (iX1-2, i4-i5) in banii astia.
    Desigur ciaina rupe pe genunchi pe toata lumea .. pana ii iei la bani marunti.
    Nu stiu altii cum sunt dar pentru 53k eu sigur n-as pune-n capul listei un Zeekr .. sau Lync cum s-o mai numi acu
    9 3
  • Adevarul ca mai bine suna ceva fara vocale si ciudat: BMW XM :)) BMW M3 CS :))
    Valeleu cata prostie prin Romania.
    Volkswagen suna mai bine???
    Deci nu doar ca luam masini dupa aspect, acum conteaza si numele... Partea cu siguranta, fiabilitate, poluarea pica pe ultimele locuri. Important e numele si designul!
    2 9
  • Cu Bmw în gură pe viață, între timp, în țara în care a ajuns președinte un mare om de afaceri care a reușit sa falimenteze si-un cazinou, Bmw a fost cel mai valoros exportator auto, în 2024, so Make Bmw American, niciun brand american n-a avut investiții și rezultate apropiate în Europa, ca tot vorbește orange man de tarife ca " Europa jefuiește " America .
    9 1
  • Observ că nu știi să citești sau ai cretinism… am spus ca nu-mi iau BMW X3 e cat pentru ca urât, în repetate rânduri designul de la BMW este o noapte a minții. Care-i buba ta?
    3 3
  • Trei are 2 vocale, sau s-a schimbat? Nu se pun la BMW? Este penibil ce încerci să faci. Practic recunoști ca nu ai nici un argument. Numele la mașini contează, ca in unele cazuri BMW are denumiri ciudate, este desigur corect, dar articolul nu-i despre BMW și nici despre obsesiile și limitele tale ;)
    4 3
  • ce este asta?
    39.8 kWh > Litiu-nichel mangan cobalt oxid (Li-NMC) ; e mai bun decat Lifepo4 ?
    ..
    Totusi la un rezervor de 60l si 40kwh de baterie doar 1100km range? e ultra putin :|
    ..
    1100km am reusit cu toyota full hibrid cu rezervor de 36l care nu se incarca la priza (3.27%).
    ..
    La 60l te astepti la un 2000km range mai ales ca 200 ii face electric.
    2 1
  • @17:20
    Ei si tu acuma, vii cu intrebari, ceri detalii si alte fumuri de astea. Unde te crezi? Ieie cifrele de bune si mergi mai departe. Nu pui intrebari, nu cantaresti si nu te uiti la detalii.
    Masinile chinezesti consuma 3% .. in China. Cum ies din China, dau de benzina si curent proaste si consuma mai mult.
    1 0
  • Trebuie să fii retardat să-ți cumperi, cu 54.000 euro , preț de pornire (!?) ,această chinezarie, fără istoric, fără rețea de service întinsă pe absolut tot teritoriul României, fără date despre piesele de schimb, prețul lor și timpii de aducere a lor din China ( poți să aștepți 3 luni pentru o aripă), prețul reparației bateriei sau înlocuirii ei, în caz de accident, etc. Ca să nu mai vorbim că în 3 ani această mașină va fi complet depășită, cu șanse zero de revânzare! Trebuie să analizezi totul înainte de a plăti atât de mult pe un produs necunoscut! Asta dacă ții la banii tăi!
    0 0
  • @ce este asta?
    Chinezăria are totuși 4.82 metri și 2100 kg.
    Nu cred că ai avut consumul și autonomia aia cu Toyota Highlander.
    Oricum, pe hibride, Toyota e nr. 1. Și nu sunt nici stricăcioase.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru