Inovaţiile nu sunt continuate şi la gama de motorizări, fiind anunţate două unităţi turbo alimentate cu benzină, însă taiwanezii spun că ar fi premianţi la capitolul economice de carburant. Motorul de 1.8 litri din gama U6 Turbo ar putea să parcurgă 14.1 kilometri cu un singur litru de carburant, în timp ce motorizarea de 2.0 litri ar putea să parcurgă 13.5 kilometri cu un singur litru.
Spiritul practic al mărcii merge destul de departe, U6 Turbo având o banchetă spate care poate fi pliată printr-o singură apăsare, iar uşa hayon-ului este acţionată electric. Modelul nou al taiwanezilor nu a fost confirmat încă pentru piaţa din Europa, acesta fiind destinat, în principal, pieţei indigene. În orice caz, acesta are o lungime de 4.525 milimetri şi un ampatament de 2.730 milimetri, dimensiuni comparabile cu un SUV compact de talia lui Toyota RAV4. Însă, formele sale sugerează o abordare diferită a segmentului SUV, inspirată de cea lansată de BMW odată cu modelul X6. În orice caz, taiwanezii au refuzat să numească un competitor direct sau un segment anume, încercând să spună că au construit o maşină pentru toată lumea.Via Newspress (înreg.)
Ideea a fost luat-a (ca sa nu folosesc termenul furat) de pe Lancerul Evo din Dakar si ulterior de la Sang Yong Actyon