Vânzările Audi în perioada ianuarie-august 2012 au crescut faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, marcând o diferenţă de 108.100 unităţi. Rezultatul celor de la Audi este impresionant din start, dar marca din Ingolstadt a fost la un pas de a-şi atinge un obiectiv mai vechi – locul întâi la vânzări în segmentul premium. Rezultatul de vânzări a dus la livrări de 961.000 unităţi Audi în ianuarie-august 2012 la nivel global. Spre comparaţie, cei de la BMW au livrat 963.110 unităţi în aceeaşi perioadă, marcând o diferenţă de numai 2.110 unităţi. Cei de la Audi au avut o creştere de 12.7 procente a livrărilor, în timp ce Mercedes-Benz a avut o creştere de 5.4 procente şi a livrat 841.567 unităţi până în cea de-a opta lună a anului.
Potrivit celor de la Automotive News, BMW are şanse matematice de a rămâne cea mai bine vândută marcă premium din lume şi în 2012 dacă toate mărcile îşi păstrează ratele de creştere înregistrate până acum. Dacă totul va decurge în acest ritm, diferenţa dintre BMW şi Audi la finele anului va fi de aproximativ 20.000 de unităţi în favoarea mărcii din Munchen, estimează Automotive News. Însă cei de la Audi spun că rezultatele de pe piaţa din China şi lansarea noului A3 pe piaţa din Europa va aduce o creştere semnificativă a vânzărilor spre finalul anului 2012.
Rupert Stadler, şeful Audi, îşi pune încrederea în modele noi precum Q5 facelift şi noua generaţie a lui A3, care ar trebui să le ofere avantajul necesar depăşirii BMW la nivel global. În ciuda situaţiei economice dificile de pe piaţa din Europa, Audi a înregistrat creşteri pe majoritatea pieţelor importante, situaţie care se reflectă şi la nivel global, spun oficialii mărcii germane.
În 2011, BMW a vândut 1.38 milioane de unităţi, Audi a vândut 1.3 milioane de unităţi, iar Mercedes-Benz a vândut 1.26 milioane de unităţi la nivel global.Via AutomotiveNews (înreg.)
Cum sa vanda o singura marca - oricare dintre ele - aproape 1 milion de unitati intr-o singura luna???
Nu intro singura luna, si pana in luna august, mai citeste titlul inca odata si ai sa vezi ca nu ai citit cum trebuie, sunt aproape un milion de masini PANA in luna august :)
@Tdi, conform mentalitatii tale, mai ai putin si spui ca Clasa A e versiunea premium a lui Megane, ca motoare si transmisii deja au in comun.
La fel s-a pus si problema in cazul lui BMW, care a venit puternic pe piata la inceputul anilor '70 si inca de atunci i-a cam speriat pe cei de la Mercedes.
Audi = 108,100 u
BMW = 102,730 u
Ian - Aug 2012
BMW = 963,110 u
Audi = 961,000 u
Articolul este putin confuz. Ciferele sunt cele de mai sus si vorbesc de la sine. Mercedes nu mai conteaza in "batalia" asta.
P.S.: Este pt prima data cred (nu stiu cifrele de pe iulie si n-am chef sa le caut) cand Audi depaseste BMW la vanzarile lunare si dupa cum se vede a reusit sa puna aproape 6000 de unitati. Este o cifra foarte mare tinand cont de handicapul numit SUA pt Audi. Mai sunt 4 luni pana la sfarsitul anului si cred ca daca Audi isi mentine tempo-ul, in ianuarie vom avea un nou lider in clasa premium. Nu cred ca BMW mai poate mentine avansul in conditiile in care Audi are cifre lunare de crestere de aproape doua ori comparativ cu bavarezii. Probabil ca BMW va aduce in discutie Mini si in ianuarie vom avea o adevarata discutie in privinta castigatorului. Dar este mai mult decat limpede ca in urmatorii ani Audi va domina vanzarile de masini premium, mai ales daca ne gandim doar la faptul ca acestia pregatesc deja modele cu tractiune spate.
Total de acord. Diferentele intre ele sunt nesemnificative, asa incat totul se rezuma in final la preferintele fiecaruia.
Cred insa ca acesti 3 producatori sunt foarte departe de restul grupului.
@Laucalin
VW a "pompat" zeci de miliarde in ultimii 15 ani, nu sute de milioane, si rezultatele se vad, grupul VAG are pur si simplu fonduri enorme, Bmw Group e micut pe langa ei.
Toyota: 21,8 miliarde USD - locul 28 general (-10% faţă de 2011)
Mercedes-Benz: 16,1 miliarde USD - locul 46 general (+5% faţă de 2011)
Honda: 12,7 miliarde USD - locul 65 general (-11% faţă de 2011)
Nissan: 9,9 miliarde USD - locul 81 general (-2% faţă de 2011)
Volkswagen: 8,5 miliarde USD - locul 95 general (+15% faţă de 2011)
Ford: 7,0 miliarde USD (-5% faţă de 2011)
Audi: 4,7 miliarde USD (+23% faţă de 2011)
Hyundai: 3,6 miliarde USD (+0% faţă de 2011)
Lexus: 3,4 miliarde USD (-7% faţă de 2011)
Grupul BMW- 60,48 mld euro (2010)
Grupul Daimler AG (din care face parte marca Mercedes)- 106,5 mld euro (2010)
Grupul VAG (din care face parte Audi) - 159,33 mld euro (2011)
Asa e cand unul care nu a pus mana pe o carte de economie isi da cu parerea.
Au lansat X1 cu facelift recent, disponibil mai nou si pe piata din SUA.
A3 are un concurent serios in cls compacta (Seria 1), singurul cu tractiune spate, dar optional si integrala.
Aceasta concurenta puternica este in mod cert in favoarea clientilor marcilor premium ce au la dispozitie tot mai multe oferte f competitive :)