Lucid Motors continuă campania de promovare pentru lansarea sedanului electric Lucid Air, care va avea loc în 9 septembrie.
De data aceasta, constructorul american a publicat pe rețeaua de socializare Twitter un teaser cu privire la performanțele înregistrate de noul model pe un sfert de milă, echivalentul a 402 metri.
Teaserul celor de la Lucid Motors sugerează însă că sedanul electric Lucid Air a reușit să doboare performanțele realizate în acest an de alte două modele electrice: Porsche Taycan Turbo S (10.3 secunde) și Tesla Model S (10.45 secunde).
How fast is your dream? #LucidAir Dream Edition vs. 1/4 Mile Test Sonoma, CA.
— Lucid Motors (@LucidMotors) August 28, 2020
RSVP for the Lucid global reveal, Dream Ahead, on 9.9. https://t.co/CFavh9hqsE pic.twitter.com/YvfocL34ZO
Până în prezent, singurul detaliu tehnic confirmat despre noul model este că modelul ajunge de la 0 la 96 km/h în 2.5 secunde.
Sedanul electric Lucid Air va fi primul model electric cu autonomie de peste 800 de kilometri, după ce un studiu independent a arătat că modelul va atinge o autonomie oficială de 827 de kilometri, calculată pe baza standardului american EPA, unul mai dur decât standardul WLTP folosit în Europa.
În prezent, modelul electric cu cea mai mare autonomie este Tesla Model S, care ajunge la 643 de kilometri (EPA).
De asemenea, producătorul susține că o încărcare de numai 20 de minute a viitorului sedan electric Lucid Air va genera o autonomie de 480 de kilometri, datorită unui sistem electric de 900 de volți și a vitezei de încărcare de peste 300 kW.
Lucid Motors este unul dintre cei mai tineri producători auto din Statele Unite, care a fost înființat în 2007 de Bernard Tse, fost director executiv al Tesla, și antreprenorul Sam Weng.
Ulterior, producătorul a primit finanțare de la companii din China, iar în 2018 a obținut un miliard de dolari de la fondul suveran de investiții din Arabia Saudită.Via Lucid Motors
Nu ca ar conta prea mult, as alege un Taycan 4S in locul celei mai rapide Tesla S oricand.
in 150 de ani de motoare termice.
Performante comparabile cu Bugatti, la un pret de 10 ori mai mic.
Performantele motoarelor electrice au existat din totdeauna. E fizica pura, n-ai ce sa gresesti, n-ai ce sa imbunatatesti. Performantele bateriilor sunt insa mult in urma. Acolo-i chimie si e mai "grea".
Insa as vorbi de performanta dupa ce vedem o electrica care sa termine cursa la Le Mans si sa nu fie ultima.