Peter Rawlinson este directorul executiv al companiei americane Lucid Motors. Firma se specializează în construirea de mașini electrice, iar primul lor model se va lansa anul acesta. Denumită Lucid Air, mașina este o berlină care se va duela cu Tesla Model S și care va dezvolta 1065 de cai putere.
Rawlinson, fost inginer-șef pentru Tesla Model S, dorește să lanseze vehiculul electric ca un produs de înaltă clasă, pentru a-l putea transforma treptat în ceva accesibil. El este de părere ca tehnologia este soluția pentru a reduce prețurile mașinilor electrice. Constructorii se concentrează pe costurile bateriilor și ignoră eficiența lor și cheltuielile de întreținere.
Peter Rawlinson crede că mărirea eficienței acumulatorilor va duce la scăderea costurilor de producție și la reducerea greutății mașinilor.
Lucid Air va debuta anul acesta și va oferi patru versiuni de putere care variază de la 395 la 1065 de cai putere. Americanii susțin că modelul lor este una dintre cele mai eficiente mașini premium din punct de vedere aerodinamic și că va avea cel mai scurt timp de încărcare dintre toate modelele electrice.
De asemenea, Lucid Air va fi primul sedan electric care va putea parcurge sfertul de milă în mai puțin de zece secunde.Via: autocar.co.uk
Nici intr-un mileniu nu mi-ar fi trecut prin cap asa ceva.
Cu astfel de lideri de companii care cred ca o baterie mai densa, usoara si ieftina este mai buna decat una grea si scumpa, ca umanitate, suntem salvati. Avem lideri cu viziune.
cand esti pe o piata fara concurenta nu ai dece sa scazi preturile.
si cand cererea se mentine la cote peste propria ta capacitate de productie tre'sa fi talamb sa iti tai din profit.
Daca mai pui la socoteala investitiile continue in fabrici de acumulatori si linii de asamblare gasesti si explicatiile.
https://www.largus.fr/actualite-automobile/tesla-model-3-2021-prix-en-baisse-et-bonus-plus-avantageux-10521401.html
...Reducere a prețului de 7.190 € dictată de concurență, da (Nissan Leaf 62 kWh sau VW ID.3 58 kWh costă acum la fel ca Model 3 Base, mult mai capabilă), însă și de... lipsa concurenței !!!
...Fiindcă șmecheria cu e-bonusurile dictează de fapt pe așa-zisa ”piață” a BEV-urilor, aflată la ani-lumină de veritabila competiție.
Ontopic (lucidferic adică :-)) - ozeneul ăsta, reușit nici vorbă (Cx=0,21 de ex.) îl includ deocamdată în categoria vaporware tip Fisker, Rivian sau Nikola.
...De parcă le-ar avea vreuna pe acoperiș. :-P
În fine, observ că se promovează una din două: ori prototipuri-nadă de +1.000 CP accesibile doar celor cu biciul, ori e-cutiuțe ca Reno Mobilize la fel de inaccesibile... fiindcă fără proprietar.
se redistribuie profiturile in cadrul companiei. Se scot bani frumosi din divizia aero si increderea (dubioasa, adevarat dar fara a fi originala) de pe bursa duce (pe principiul bulgarelui de zapada) la a o mai usoara accesare a unor credite bancare.
@Kiro momentul eliminarii bonusurilor va fi de (ras)cruce
Cuvintele bagate in gura lui Peter Rawlinson ar putea fi rezultatul unei nefericte adaptari a textului in engleza. N-ar fi prima data pe AM. Asa ca, inainte de a arunca piatra o lecturare in original s-ar impune.
E pe pierdere de 18 ani, dar lanseaza sateliti cu NASA impreuna, care pica toti, dar are bani sa continue...
Cu fiecare satelit explodat, explodeaza si pretul la bursa....paranormal
Vom citii in viitor despre manipularile facute si poate se va face lumina referitor la modul in care antreneaza jucatorii pe bursa sa tot cumpere