Lucid Air Dream Edition a ajuns în Europa. Autonomie de 883 kilometri

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 21.12.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Americanii de la Lucid Motors au dat startul livrărilor pentru modelul cu zero emisii Air Dream Edition în Europa. Pe piața din Germania, mașina pornește de la 218.000 de euro.

Clienții din Statele Unite ale Americii au primit deja noul Lucid Air Dream Edition, așa că acum a venit rândul europenilor. Producătorul anunță startul livrărilor în Germania și Olanda.

În aceste țări, modelul cu zero emisii Lucid Air Dream Edition este disponibil în două versiuni: Range și Performance. Ambele sunt echipate cu două motoare electrice (așadar tracțiune integrală), care dezvoltă 946, respectiv 1.125 cai putere.

Potrivit standardului WLTP, Lucid Air Dream Edition Range are o autonomie de până la 883 de kilometri, atunci când este echipată cu jante de 19 inch, iar versiunea Performance poate parcurge până la 861 de kilometri cu o singură încărcare. La fel, cu jante de 19 inch.

Ambele au o arhitectură de încărcare la 900V+.

Clienții europeni nu mai pot comanda ediția specială Dream Edition (având în vedere că este deja sold out), dar au la dispoziție versiunile Pure, Touring și Grand Touring. În Germania, Lucid Air Dream Edition pornește de la 218.000 de euro.

Noul model cu zero emisii este disponibil pentru comandă în țări precum Austria, Belgia, Danemarca, Finlanda, Franța, Germania, Italia, Monaco, Olanda, Norvegia, Spania, Suedia, Elveția și Marea Britanie.

via Lucid Motors

Comentarii (7)

  • @dutzu
    nici nu stii pe unde sa te plimbi de atata autonomie..dar sigur vei gasi si locuri fara dizeluri in atatia km...
    6 16
  • Nu stiu cum fac producatorii auto ca lanseaza si ei modele electrice in tarile care au autostrazi. Tot nu au auzit inca de la expertii romani ca in tarile cu autostrazi nu sunt bune electricele?
    Baza la aia ar trebui sa fie diesel.
    Si totusi...unii evolueaza si altii raman, ca de obicei la nivel de importat troace germane cu km dati inapoi, avariate si vandute ca fara accident.
    Si dupa asta tot romanii vin sa ne explice ca noi nu avem puterea de cumparare a celor din vest. Pai nici nu vom avea vreodata, ca ne place sa fim prostii Europei. Din cauza cocalarilor o ducem asa cum o ducem.
    4 11
  • lasa vraja coane. Tu tot cu autobuzul mergi ca ti s-a stricat Loganul. Autobuzul Diesel...
    12 6
  • Ce legătura are asta cu cei 200 K+, sau aveai tu pregătită fraza si ai lipit-o la întâmplare? ;)
    Ca si concurent Tesla, Lucid arată foarte bine doar ca nu produc… doar propaganda.
    La performanțele astea se cere un design mai sportiv ca nu-si duce nimeni familia lipiți de scaune sau trântiți de geamuri… altfel spus este un nonsens, dar vedem când trece valul.
    Dacă ar fi sa aleg, tot un Panamera as lua… muuuult peste ambele (calitate fabricație, asamblare, apartenență), iar diferența de putere este inutila si inutilizabilă…
    10 8
  • Nu zic astia ce baterie are. :) Probabil vreo 700 de kile de viitoare deseuri toxice-chimice, ca deh, trebuie sa salvam planeta.
    In alta ordine de idei, se pare ca Tezlele se dau tot mai prost. Umbla vorba ca in US, Musk a decis un discount de $7500 la achizitia unui Y sau Model3. Unde inainte se astepta un an livrarea, acum cica ti-l dau intr-o luna de la comanda. :)
    Am vrut sa scriu "incet-incet" piata deja ajunge la saturatie, dar mi-am dat seama ca de fapt e f rapid. Practic masinutzele cu baterii se cumpara de vreo 3 ani. In US s-a ajuns deja la punctul de unde lucrurile o iau la vale. La noi va mai dura un an, doi.
    La Hyundai iti aduc astia un Ioniq 5 in 3 luni. Acum un an timpul de asteptare era un an sau mai bine de un an. Benzina se ieftineste, nici megacriza aia pe care o asteptau cu ochii umezi leftarzii nu mai apare. Deci lucrurile se schimba. :) Daca se renunta si la acele subventii nesimtite de la stat, electricele vor fi istorie inainte sa fie signifiante in statistici. :)
    12 7
  • Poi nu ești singurul care a “văzut/simțit” acest deznodământ. Cum și de unde sa se poată cumpara mașini cu peste 50.000 așa dintr-o dată, de când stătea cu banii la saltea așteptând “noua” tehnologie… Faptul ca-s electrice mai adaugă niște constrângeri adiționale. Când dădeam cifre concrete legate de câți stau la casa și sunt sunt proprietari… au sărit spălați ca arși… in fine numărătoarea inversă se apropie de final. Eu nu cred ca va mai dura 2 ani nici pe aici prin zona. Lasă ca țările nordice rup ele tot… nu-i așa Mihai?
    PS intr-un fel sau altul bogății sunt conectați… când se supăra unii pe electrice și o sa dea cu ele de pământ… Game Over!!!
    Sunt curios cum își vor retrage inepțiile cu electrificarea totala din 2035. Cred ca pana atunci vom găsi mai putine oferte de decât avem acum :))) am un o presimțire ca primii care vor “cădea” sunt cei de la Lucid, urmează Rivian si nu in ultimul rând Tesla… dar poate greșesc
    5 4
  • Clique
    "mașina pornește de la 218.000 de euro."
    Băieții fani EV, săriți ce mai așteptați.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru