Clienții din Statele Unite ale Americii au primit deja noul Lucid Air Dream Edition, așa că acum a venit rândul europenilor. Producătorul anunță startul livrărilor în Germania și Olanda.
În aceste țări, modelul cu zero emisii Lucid Air Dream Edition este disponibil în două versiuni: Range și Performance. Ambele sunt echipate cu două motoare electrice (așadar tracțiune integrală), care dezvoltă 946, respectiv 1.125 cai putere.
Potrivit standardului WLTP, Lucid Air Dream Edition Range are o autonomie de până la 883 de kilometri, atunci când este echipată cu jante de 19 inch, iar versiunea Performance poate parcurge până la 861 de kilometri cu o singură încărcare. La fel, cu jante de 19 inch.
Ambele au o arhitectură de încărcare la 900V+.
Clienții europeni nu mai pot comanda ediția specială Dream Edition (având în vedere că este deja sold out), dar au la dispoziție versiunile Pure, Touring și Grand Touring. În Germania, Lucid Air Dream Edition pornește de la 218.000 de euro.
Noul model cu zero emisii este disponibil pentru comandă în țări precum Austria, Belgia, Danemarca, Finlanda, Franța, Germania, Italia, Monaco, Olanda, Norvegia, Spania, Suedia, Elveția și Marea Britanie.
via Lucid Motors
Baza la aia ar trebui sa fie diesel.
Si totusi...unii evolueaza si altii raman, ca de obicei la nivel de importat troace germane cu km dati inapoi, avariate si vandute ca fara accident.
Si dupa asta tot romanii vin sa ne explice ca noi nu avem puterea de cumparare a celor din vest. Pai nici nu vom avea vreodata, ca ne place sa fim prostii Europei. Din cauza cocalarilor o ducem asa cum o ducem.
Ca si concurent Tesla, Lucid arată foarte bine doar ca nu produc… doar propaganda.
La performanțele astea se cere un design mai sportiv ca nu-si duce nimeni familia lipiți de scaune sau trântiți de geamuri… altfel spus este un nonsens, dar vedem când trece valul.
Dacă ar fi sa aleg, tot un Panamera as lua… muuuult peste ambele (calitate fabricație, asamblare, apartenență), iar diferența de putere este inutila si inutilizabilă…
In alta ordine de idei, se pare ca Tezlele se dau tot mai prost. Umbla vorba ca in US, Musk a decis un discount de $7500 la achizitia unui Y sau Model3. Unde inainte se astepta un an livrarea, acum cica ti-l dau intr-o luna de la comanda. :)
Am vrut sa scriu "incet-incet" piata deja ajunge la saturatie, dar mi-am dat seama ca de fapt e f rapid. Practic masinutzele cu baterii se cumpara de vreo 3 ani. In US s-a ajuns deja la punctul de unde lucrurile o iau la vale. La noi va mai dura un an, doi.
La Hyundai iti aduc astia un Ioniq 5 in 3 luni. Acum un an timpul de asteptare era un an sau mai bine de un an. Benzina se ieftineste, nici megacriza aia pe care o asteptau cu ochii umezi leftarzii nu mai apare. Deci lucrurile se schimba. :) Daca se renunta si la acele subventii nesimtite de la stat, electricele vor fi istorie inainte sa fie signifiante in statistici. :)
PS intr-un fel sau altul bogății sunt conectați… când se supăra unii pe electrice și o sa dea cu ele de pământ… Game Over!!!
Sunt curios cum își vor retrage inepțiile cu electrificarea totala din 2035. Cred ca pana atunci vom găsi mai putine oferte de decât avem acum :))) am un o presimțire ca primii care vor “cădea” sunt cei de la Lucid, urmează Rivian si nu in ultimul rând Tesla… dar poate greșesc
Băieții fani EV, săriți ce mai așteptați.