Dacia are potențialul de a deveni un brand mai important în cadrul Grupului Renault după sosirea noului CEO Luca de Meo de la Seat.
Oficialul italian a lăudat brandul de la Mioveni încă de la prima vizită efectuată în România la sfârșitul lunii iulie, când a comparat Dacia cu un "miracol".
De Meo justifică această opinie prin faptul că Dacia are un potențial major de creștere pe termen lung și, în plus, este un brand care generează bani datorită poziționării actuale pe piață.
"Vrem să permitem mărcii Dacia să înflorească precum un brand matur, nu să fie un sub-brand al Renault, pentru că este o marcă cu potențial uriaș și produce mulți bani. Mașinile Dacia sunt relativ ușor de vândut, întrucât propunerea pe care brandul o face este cât se poate de clară: prețuri entry-level în fiecare segment", a declarat de Meo pentru publicația Automotive News, citată de Hotnews.
În acest context, de Meo a sugerat că Dacia ar putea pătrunde pe piețe noi, acolo unde este posibil.
În prezent, modelele Dacia sunt comercializate și în Rusia sau America de Sud sub brandul Renault, însă acest lucru s-ar putea schimba pe termen lung."Are logică să introducem Dacia în țări unde este loc sub Renault, așa că dacă vom reuși să mutăm Renault către segmentul superior, vom avea și loc pentru Dacia", a mai precizat de Meo.
Dacia se află în prezent în plin proces de schimbare a gamei de modele după lansarea noilor generații Logan, Sandero și Sandero Stepway și după prezentarea oficială a primului său model electric din istorie, Spring.
Via Automotive News, Hotnews
Dar salariile in DACIA, sunt de lumea a treia...suntem o colonie calificată profesional ...este corect ???
Ai perfectă dreptate , dar liderul de sindicat la noi doarme pe el , candidează senator PSD !!!
ma gandeam ca poate va intereseaza
Produce mulți bani !!!!!
In alta ordine de idei vad ca motorizarea de 65 cai a ajuns varful de lance al criticilor marcii. Sa nu uitam ca este o masina "entry level" si nu o masina de curse. In lume sunt inca multe locuri in care se vand masini cu puteri si specificatii inferioare, adevarat si la un pret mai mic. Probabil ca de asta a si spus omul ca Dacia are loc de crestere.
Uitati-va la ultimile preturi pe la concurenta. Polo 14k+, Clio 12.5k+, Up! 13k+, Fabia 13.7k+, i10 13.5k (11.5k promotie), i20 13k (promo) etc.
Asa ca un Logan sub 10k euro pare low cost.
Lumea e din ce in ce mai dilie si pare ca saracii sunt sondamnati sa isi tarasca zilele in SH-uri trecute de mult de a doua mana.
Pare ca masinile clasice vor sa le ajunga din urma la pret pe cele electrice si nu invers.
Cine are de comentat negativ despre Dacia să vină cu idei și alternative
Doar mama ta este Director Financiar in DACIA , pentru o perioadă de timp urmează schimbări de funcții.
Ai informațiile din sursă sigură.
Bravo !!!
La toate masinile înmatriculate în Germania , cele mai multe DEFECTE
sunt la marca DACIA !!!!!!!!
Verificați apoi comentați adevărul !