Luca De Meo are 1000 de zile sa refaca Alfa Romeo

De Robert Gherghe
Publicat Joi, 31.01.2008
Noul boss de la Alfa Romeo are fixat ca termen limita anul 2010 pentru revigorarea companiei.

Esential

1910 este anul cand a luat nastere la Milano Alfa Romeo.

Alfa Romeo, unul dintre cele mai respctate branduri auto din lume, trece printr-o perioada financiara extrem de dificila. In fruntea companiei a fost numit Luca De Meo , seful de marketing al Grupului Fiat si unul dintre cei mai tineri si promitatori conducatori din lumea auto.

Alfa Romeo are doua programe de indeplinit. Unul vizeaza revenirea pe piata auto americana, iar cel de-al doilea prevede dublarea vanzarilor pana in 2010. Astfel, Luca de Meo are aproximativ 1000 de zile la dispozitie sa transforme Alfa intr-o companie de succes.

Alfa Romeo pierde anual peste 200 de milioane de euro, iar noul model 159 n-a reusit sa se ridicile la nivelul asteptarilor, cel putin in materie de vanzari. Inca o problema esentiala existenta la Alfa Romeo este fiabilitatea modelelor sale. Marca italiana a fost catalogata in studiul J.D Power privind satisfactia clientilor din Europa, pe al doilea loc de la coada.

Pentru a atinge vanzari anuale de 300.000 de unitati, noul CEO se bazeaza pe doua chestiuni.

Este vorba despre noul hatchback Junior, asteptat in septembrie, si despre revenirea pe piata din SUA dupa 14 de absenta. Strategia de revigorare va continua cu lansarea unor modele noi in urmatorii doi ani.

Sursa: Automotive News
Taguri: 159, Alfa Romeo, Junior

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru