Luați prin surprindere de cererea peste așteptări: Hyundai va mări producția electricului Ioniq cu 50%

de Daniel Popescu
Luni, 12.06.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hyundai va mări producția versiunii electrice a modelului Ioniq cu 50% ca urmare a cererii de peste două ori mai mari decât așteptările producătorului sud-coreean.

Hyundai Ioniq a debutat recent pe piață și este disponibil în prezent în Europa, Coreea de Sud și câteva state americane, dar interesul clienților pentru modelul asiatic a luat prin surprindere oficialii mărcii.

De exemplu, Ioniq a intrat direct pe locul 7 în clasamentul celor mai bine vândute mașini electrice din Europa, cu peste 1.100 de unități comercializate în primele 3 luni ale anului, în condițiile în care sud-coreenii au comandat doar 6.000 de baterii de la partenerii LG Chem.

Tocmai de aceea, Hyundai a anunțat că va mări producția de la 1.200 de unități pe lună la 1.800 de unități, dintre care jumătate vor fi dedicate pieței din Coreea de Sud. "Hyundai intenționează să crească producția lui Ioniq Electric de la 1.200 la 1.800 de unități pe lună. Jumătate din această producție este pentru piața Coreei de Sud, iar cealaltă jumătate pentru Statele Unite și Europa", afirmă publicația ETNews.

În prezent, Hyundai Ioniq este produs doar la uzina pe care constructorul o deține în localitatea sud-coreeana Ulsan.

Via Electrek

Comentarii (4)

  • Cerinta de masini electrice la un pret mic, la un pret similar celor cu motor termic este IMENSA !

    Viitorul va fi dominat de modelele electrice si semi-electrice
    (nu as spune hibride pentru ca aduce aminte de hibridele gen Toyota care nu sunt full cu rulare motor electric... si deci nu se inscriu in categoria celor care se conduc ... "electric" .,, aka cu o singura pedala)

    Deja sistemul e-power de la Nissan este copiat de chinezi, de cel putin 3 constructori care ofera AZI deja pe piata din China masini semi-electrice !

    Adica electrice fara incarcare la priza dar cu extend ranger motoare termice pe benzina.


    Stau si ma gandesc ce fel ar fi o masina Suzuki Swift (usoara, cadru modern) cu motor sistem e-power (semi electrica) dar cu motor pe motorina (1.2 diesel greenline de la Skoda) !!!

    Ar avea un consum imbatabil in oras si in afara orasului !!!
    Ar rupe orice top din Europa si din lume !
    6 7
  • "Crema" se produce la ei acasă, în S.K. Când va ieși acest model pe poarta uzinei din Nošovice?
    2 1
  • MrUnivers
    E-power e acelasi ilucru cu ce au Bmw pe i3 cu range extender?
    1 0
  • da, Mr Univers, dar cu o mica MARE diferenta.

    pe BMW i3 este miza de a rula pe full-electric ceea ce face ca sa fie bateria foarte mare, pentru a avea un range full-electric cat mai mare

    dar bateria foarte mare inseamna si ... bateria foarte grea !


    Ceea ce inseamna si cost mare ca pret - elementele bucata cu bucat din baterie cost foarte mult, ceea ce face la o baterie mare sa fie costul foarte mare

    in schimb, la Nissan Note e-power (SEMI-electrica) bateria litiu este de 20 de ori mai mica decat a Nissan Leaf (FULL-electrica) !

    Ceea ce inseamna ca masina este usoara si nu se vorbeste de nici-un range electric pentru ca totul este din motorul termic ca acoperire de energie produsa, dar rularea este full electrica.

    Cam aici este diferenta dintre i3 si e-power.

    Si de aici si diferenta foarte mare de costuri. Pai intre Nissan Note e-power fata de Nissan Note doar motorul normal pe benzina nu exista o diferenta de pret in Japonia, la vanzare !!!

    Este undeva la 15.000 - 17.000 sau spre 20.000 versiunea Nismo atat cea normala cat si cea e-power !

    Au acelasi pret, pentru ca costa bateria, dar nu mult (fiind a 20a parte din bateria Leaf) dar nu mai au schimbator viteze, ambreiaj, cutie viteze manuala sau automata... nu mai exista.. . deci se reduc anumite costuri si se adauga cel cu bateria (cost mic) !

    O idee simpla, din ceea ce exista deja pe piata. Nu au inventat roata, dar sa zic ca i-au pus camera de caiuciuc la roata de metal...

    au imbunatatit ideea.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru