Lovitura de teatru: Toyota nu poate inregistra "Prius" ca marca exclusiva
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Prius Auto Industries este un furnizor de piese in India, avand contracte cu producatori mari din industria auto, cum sunt General Motors, Hyundai sau Mahindra&Mahindra. Desi Toyota si-ar fi dorit ca respectivul furnizor sa-si schimbe numele, judecatorii au respins cererea, pe care au considerat-o nefondata. "Cumparatorii de piese de schimb ar putea sa fie indusi in eroare de produsele Prius Auto Industries, crezand ca acestea sunt produse de noi", spune Toyota in cerere. Raspunsul curtii indiene a fost insa clar: "Clientii Toyota fac parte dintr-un grup cu venituri mari si sunt capabili sa inteleaga exact ceea ce cumpara".
"Prius" este un cuvant de origine latina care se traduce prin "precursor, inainte de".
Compania japoneza a ales aceasta denumire pentru modelul sau hibrid incercand sa sublinieze faptul ca acesta va fi la un moment dat stramosul tuturor modelelor ecologice care vor urma sa intre pe piata in viitor.via | HinduBusinessline | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
P.S
Am tot uitat sa va zic ca degeaba ati adaugat IP in black list acum folosesc proxy adica ce ati facut voi este egal cu 0
Eu nu inteleg cum de nu stia Toyota ca un furnizor de piese pentru concurenta (adica unul destul de cunoscut) are deja denumirea asta. Sa fiu in locul indienilor nu as schimba denumirea decat pentru foarte multi bani.