Lotus doreste sa revina in sporturile cu motor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In ciuda situatiei economice mondiale, Lotus a reusit sa ramana in acest an un constructor profitabil, iar planurile britanicilor tintesc mai sus de atat. Conform oficialilor britanici, Lotus doreste sa isi mareasca productia de automobile si sa revina in sporturile cu motor.
Dany Bahar, noul director de la Lotus, a declarat ca britanicii vor construi o noua uzina la Hethel, aceasta urmand sa fie dedicata producerii masinilor pentru competitii. Planurile companiei din Albion tintesc intoarcerea in Indy Car, Le Mans si GT Racing. In ceea ce priveste cresterea productiei, Lotus doreste ca in urmatoarea decada sa ajunga la 8.000 de unitati fabricate pe an.
In acest moment, fabrica lotus produce anual 3.500 de masini. “Cred cu tarie ca sporturile cu motor reprezinta un mare avantaj atunci cand esti un constructor de masini sport. Motorsportul va avea un rol important in imbunatatirea vanzarilor si in activitatea de marketing in ceea ce priveste viitoarele modele. Daca privim in urma, nu exista niciun alt constructor auto care sa fi castigat cele mai importante campionate din seria sporturilor cu motor”, a declarat CEO Lotus.
“Imi plac schimbarile si acesta este motivul pentru care am ales sa vin la Lotus.
Cred ca aceasta companie are multe de oferit avand de partea ei succesele obtinute in trecut”, a completat Dany Bahar.via | carsuk
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (1)