Lotus dezvăluie prețurile noului SUV electric Eletre: start de la 95.900 de euro în Germania

de Tiberiu Safta
Miercuri, 26.10.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lotus a publicat oficial prețurile noului SUV electric Eletre, primul SUV al mărcii britanice. Noul model pleacă de la 95.990 de euro în Germania. Totodată, Lotus a dezvăluit și trei versiuni ale noului model: Eletre, Eletre S și Eletre R. Cea mai puternică versiune are un propulsor de 905 cai putere.

Lotus Eletre este primul SUV din istoria mărcii britanice. Modelul a fost lansat oficial mai devreme în acest an, iar primele exemplare au fost, deja, produse la uzina de la Wuhan din China. Acum, constructorul britanic de mașini sport a dezvăluit și prețurile noului SUV electric, precum și mai multe versiuni ale noului model.

Versiunea standard, numită, simplu, Eletre, dispune de un propulsor electric de 603 cai putere și 710 Nm. Accelerația de la 0 la 100 de km/h este gata în 4.5 secunde, iar viteza maximă este de 258 de km/h. Bateria de 112 kWh oferă o autonomie de până la 600 de kilometri în regim WLTP, iar repriza de încărcare a bateriei de la 10% la 80% durează 20 de minute, la o priză de încărcare rapidă.

În linia de echipare standard, Eletre vine dotat cu: suspensie pneumatică activă, 5 moduri de condus, vectorizare a cuplului, faruri LED Matrix, grilă frontală activă și jante de 22 de inch.

De asemenea, Eletre mai este echipat și cu: scaune față reglabile electric în 12 direcții, încărcător wireless pentru smartphone, climă automată cu 4 zone, ecran central de 15.1 inch cu sistemul de operare Lotus Hyper OS și un sistem audio premium KEF Premium Audio cu 15 difuzoare.

Mașina poate fi vopsită în 6 culori, atât la exterior, cât și la interior. Opțional, sunt disponibile jante de 20 de inch și de 23 de inch.

Versiunea Eletre S dispune de același propulsor și adaugă: geamuri fumurii, eleron spate activ, iluminare ambientală personalizată, praguri interioare iluminate, portiere cu funcție soft close, oglinzi cu funcție antiorbire, un sistem de purificare a aerului și un sistem audio cu 23 de difuzoare.

Cea mai puternică versiune este Eletre R. Aceasta are un propulsor de 905 cai putere și 985 Nm. Eletre R are nevoie de numai 2.95 secunde pentru a atinge 100 de km/h, iar viteza maximă crește până la 265 de km/h. Bateria este aceeași cu versiunile standard și S, însă autonomia este mai mică, limitată la 490 de kilometri în regim WLTP.

Pe lângă un plus de performanță, Eletre R mai adaugă pachetele Dynamic Handling Pack și Carbon Fibre Pack, precum și jante negre lucioase, pedale sport cu fețe din oțel inoxidabil, embleme negre și anvelope speciale de performanță.

Toate versiunile Eletre au 5 locuri.

Un loc poate fi eliminat cu ajutorul pachetului Executive Seat Pack. Clienții au la dispoziție o serie de pachete opționale, care adaugă elemente din fibră de carbon la exterior și interior sau care adaugă frâne din ceramică. Sunt disponibile și două pachete pentru sistemele de asistență avansate: Parking Pack, pentru parcare și Highway Assist Pack.

În Germania, noul Lotus Eletre pornește de la 95.990 de euro. Versiunea Eletre S pleacă de la 120.990 de euro, iar Eletre R pornește de la 150.990 de euro. Deocamdată, Lotus Eletre este disponibil pe piețele din: Germania, Marea Britanie, Franța, Belgia, Țările de Jos, Italia, Norvegia, Suedia și Elveția.

via Lotus

Comentarii (4)

  • Mircea Badea
    dar de ce suv? de ce o manea?
    cheia trebuie neaparat sa fie prinsa de un lantulete de haur!
    2 3
  • Tarile alea pe care e disponibil modelul, inca nu au invatat ca pe autostrada o masina electrica e praf? Ca doar ei au autostrazi si masini electrice de ceva timp ca sa isi faca o idee, nu ca romanii care doar isi dau cu parerea.
    1 0
  • Cam trist bordul, prea tesla. Doar in China v-ați găsit s-o produceți?
    1 2
  • Johnny
    In afara de tableta de pe bord totul arata la superlativ, parerea mea. Se pare ca se repozitioneaza Lotus si are toate sansele sa ia fata lui Porsche si Maserati.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru