Germanii de la Loremo intensifica dezvoltarea versiunii de productie a modelului ultra-eficient.
Constructorul auto german Loremo a dezvaluit recent o versiune revizuita a conceptului LS, un automobil ultra-eficient prezentat in premiera anul trecut la Salonul Auto de la Frankfurt. Cu cat se apropie mai mult de intrarea in productia de serie, inginerii germani continua dezvoltarea conceptului, ducandu-l, astfel, la o forma finala optima.
Noul prototip dispune de linii de design imbunatatite ale exteriorului, lucru care-i ofera caroseriei construite de Loremo un coeficient aerodinamic Cx de doar 0.20. Noul design intruneste cerintele pietei, apropiindu-se mai mult de modelele de serie actuale. Partea din spate a conceptului Loremo a fost coborata mai mult si beneficiaza de stopuri redesenate de dimensiuni mai mari. Aspectul general a fost modificat pentru a oferi o impresie mult mai buna potentialilor clienti.
Designul aerodinamic, precum si masa totala scazuta vor contribui consistent la atingerea scopului initial al producatorului, acela de a produce o masina cu consum de aproximativ 2 litri/100 km. Loremo a anuntat ca pregateste doua versiuni de caroserie in care este inclusa si una cabriolet.
Cea mai usoara caroserie va avea doar 450 kg, iar versiunea obisnuita va avea o masa de 600 kg.
De asemenea, Loremo dezvolta doua versiuni de motorizare turbo-diesel compacte si ultra-eficiente care vor echipa modelele LS si GT. Astfel, versiunea LS va dispune de un motor cu doi cilindri care dezvolta 20 CP si care va propulsa modelul pana la viteza maxima de 160 km/h, accelerand de la 0 la 100 km/h in 20 de secunde. Loremo GT va beneficia de o putere mai mare, de aproximativ 49 de cai dezvoltati de un propulsor cu trei cilindri. Versiunea GT are o viteza maxima preconizata de 220 km/h si un timp de acceleratie de la 0 la 100 km/h de doar 9 secunde.
Conceptul dezvoltat de Loremo prezinta, de asemenea, solutii noi de securitate a pasagerilor. Astfel, intratea in automobil este facut prin doua puncte de acces diferite pentru pasagerii din fata si cei din spate, locurile acestora fiind dispuse spate in spate si renuntandu-se in acest fel la portierele laterale traditionale. De asemenea, motorul este pozitionat central intre scaunele pasagerilor din fata si a celor din spate.
Asadar, in cazul unui impact, deformarea
caroseriei poate fi controlata mult mai usor datorita existentei a mai putine elemente componente. Celula pasagerilor este mult mai rezistenta deoarece in lateral este alcatuit dintr-o forma compacta, stalpii clasici care incadrau portierele fiind eliminati.
Debutul vanzarilor automobilelor marca Loremo este asteptat anul viitor, pretul preconizat pentru versiunea LS fiind de 11.00 euro, iar pentru versiunea GT de aproximativ 15.000 euro. De asemenea, este asteptat un model cu sistem de propulsie electric care va completa gama Loremo la scurt timp de la debutul pe piata al germanilor. Un purtator de cuvant al producatorului german a anuntat faptul ca vizeaza o productie anuala de 10.000 unitati inca din primul an al productiei in serie, urmand ca aceasta sa creasca considerabil in anii urmatori.
Via | WorldCarFans & Motor Authority
Comentarii (1)