Esential
300 | de cai putere dezvolta motorul de 2.0 litri cu patru cilindri al conceptului Scirocco GT24. |
23 | de centimetri creste in lungime GT24 in raport cu versiunea de serie Scirocco. |
300 | de cai putere dezvolta motorul de 2.0 litri cu patru cilindri al conceptului Scirocco GT24. |
23 | de centimetri creste in lungime GT24 in raport cu versiunea de serie Scirocco. |
Desi Scirocco nu a aparut inca pe piata si nu este inca disponibil spre cumparare, Volkswagen se poarta de parca acesta se afla la finalul carierei si are nevoie de cateva impulsuri de atentie din partea biroului de marketing.
Astfel, dupa ce am vazut cum arata versiunea pe care VW o va alinia la startul cursei de 24 de ore de la Nurburgring - una radical schimbata si cu elemente care nu au ce cauta pe o sosea deschisa traficului - germanii ne prezinta cel mai bun prieten al soferului in versiune Scirocco - GT24 Concept. Altfel spus, vorbim de un concept care prefigureaza cea mai dinamica versiune de strada Scirocco existenta pana in acest moment, aceasta fiind dezvaluita chiar in fata fanilor Volkwagen, la festivalul Woerthersee din Austria.
Evident, punctul de plecare inspre realizarea superbului "invelis" exterior al masinii a fost varianta de curse dezvoltata de biroul VW Motorsport din Hanovra pentru cursa de la Nurburgring. Cu toate acestea, multe dintre elementele prezente in dotarea lui GT24 Concept sunt preluate de la versiunea de serie. garda la sol (suspensiile au fost coborate cu 75 mm) si masa proprie (-178 de kilograme).
Difera evident lungimea (+23 cm) si latimea (+6 cm), la fel siInteriorul a fost si el adaptat pentru a se potrivi cu un condus ceva mai sportiv. In aceste conditii, rollcage-ul, scaunele sport si centurile de siguranta cu prindere in cinci puncte fac casa buna cu volanul demn de circuit. Mai mult, comenzile clasice, precum setarile sistemului ABS sau cele ale pachetului de aer conditionat, sunt comutate ON/OFF simplu, prin butoane la fel de simple aflate pe consola centrala transformata in plansa de bord.
Evident, motorul nu a fost uitat de inginerii Volkswagen. In acest caz, vorbim de un TSI de 2.0 litri cu patru cilindri care dezvolta 300 de cai putere/6500 rpm. Axa frontala este cea care primeste in totalitate puterea produsa de motor printr-o cutie DSG cu sase rapoarte.
via | Newspress
Parerea mea. Sper sa nu incepeti sa dati cu rosii ca de obicei.
P.S
Parca seamana cu Loganu.oricum Loganu il face pe acest mic Vw
Mi-a fost clar ca cei de VW ii privesc la detaliu pe cei de la Honda cand am vazut o Acura langa noul VW. Aceleasi dimensiuni si lini.
In primul rand, design-ul auto are elemente comune foarte multor masini (faruri "intinse" pe aripi, bot ascutit si asa mai foarte departe). Asta nu inseamna ca toate masinile sunt copiate dupa una singura...Daca te uiti mai atent, o sa vezi ca seamana si cu alte masini...
In al doilea rand, design-ul nu inseamna masina. Din pacate, un design "reusit" poate sa-i aduca succes unei masini nu tocmai fiabile si performante asa cum un design neinspirat poate sa ingroape o masina buna...Din pacate, oamenii din ziua de azi sunt foarte superficiali din punctul asta de vedere si pun aspectul daca nu pe primul loc, cel putin printre primele locuri pe lista prioritatilor...
In al treilea rand, masinile "tunate" (adica tuning din ala de se vede si de la etajul 40) de care aberezi tu acolo seamana cu toate elicopterele...Te duci la o firma din aia si-i spui sa-ti faca spoiler de Impreza si sa ti-l puna pe BMW, asa va face...Asa ca lasa design-ul in pace ca nu exista numitor comun si daca vrei sa faci o chestie destepta, baga-ti nasu` prin motor si prin cutia de viteze si asa mai departe...ca ai ce sa vezi la masinutele astea. GARANTAT!
Oricum VW sunt printre cei mai tare, bv lor!