Costurile de întreținere ale unui supercar Bugatti sunt pe măsura prețului de achiziție, iar constructorul din orașul francez Molsheim vrea să le dea o mână de ajutor clienților săi în acest sens. Nu neapărat că aceștia ar avea nevoie, dar aici e altă discuție.
Bugatti a anunțat lansarea unui “Loyalty Maintenance Program” prin care posesorii de modele Veyron pot să-și păstreze mașinile într-o stare impecabilă pentru o perioadă îndelungată.
Acest program de loializare face parte din oferta Bugatti ce presupune extinderea garanției pe o perioadă de până la 15 ani, astfel încât costurile de întreținere pentru posesorii de Veyron să fie reduse considerabil.
Pentru obținerea etichetei Bugatti Certified, vehiculul va trece printr-o inspecție în care toate piesele sunt testate și, dacă este cazul, înlocuite. După efectuarea tuturor actualizărilor și încheierea procesului de inspecție, clientul va primi sigiliul Bugatti Certified și extinderea garanției pentru mașina sa.
Bugatti a spus că va oferi o varietate de pachete de întreținere pentru clienții Veyron, în funcție de preferințele și nevoile acestora, cu scopul să-și păstreze un număr cât mai mare de clienți mulțumiți și fideli companiei.
Via Carscoops
Că de-i mai mult de 500, sigur Bugatti n-o să aibă clienți. :-)))
Ma intreb oare cate astfel de supercar-uri trec de 50-60K km?
si ar trebui luata nu pentru numarul de km parcursi, ci pentru nr de incercari de atingere 400km/ora