La fel ca mulți alți producători de automobile, Kia a trecut, în 2021, la un logo mai modern. A dispărut conturul circular, iar numele producătorului este stilizat diferit.
Acest lucru a creat, însă, confuzie. La câteva luni de la prezentarea noului logo, tot mai multe persoane se întrebau pe internet ce mașină are emblema "KN". Asta pentru că literele "i" și "a" din logo-ul Kia sunt unite în partea inferioară și pot fi confundate ușor cu litera "n".
De atunci, fenomenul a luat amploare. Potrivit statisticilor, circa 30.000 de americani au aceeași dilemă în fiecare lună. Aceștia caută corect numele modelului (spre exemplu Stinger), dar nu și denumirea producătorului.
Până și motoarele de căutare s-au obișnuit, într-un fel, cu această confuzie. Spre exemplu, o simplă căutare pe Google care să includă cuvintele "mașină KN" ne afișează, ai ghicit, Kia.
via The Drive
In alta ordine de idei, cunoscatorii pot ghici marca dupa limbajul de design al acesteia.
Daca desigur este un limbaj si este consistent
Este un logo ca orice logo… la Audi, Mercedes, BMW, Toyota etc logo este logo… este stilizat, personalizat ca sa atragă atenția, si asta face…. deci totul OK.
Revenind la internauți… aveau masca si gel când au căutat? Da de vaccinați, erau vaccinați?