Actualul logo MINI își încheie "cariera" după aproape 20 de ani de la lansarea din 2001. Brandul britanic deținut de Grupul BMW a anunțat că va introduce un nou logo pe toate modelele sale începând din luna martie 2018, iar acesta va fi vizibil pe capotă, în spate, în centrul volanului şi pe telecomandă.
Principala noutate este că logo-ul beneficiază acum de un design simplificat, cunoscut sub numele de "flat design" și introdus inițial de Apple pe sistemul de operare iOS pentru smartphone-ul iPhone. Acest tip de design s-a extins ulterior în numeroase industrii datorită simplității și a ușurinței cu care este identificat. Practic, designerii au eliminat umbrele și tonurile de gri, iar rezultatul este un logo în care negrul și albul contrastează puternic.
Pe de altă parte, logo-ul păstrează unele elemente tradiționale, cum ar fi semnul clasic Mini și numele mărcii scris cu majuscule, care au fost introduse la jumătatea anilor '90. În plus, întrucât acum este bidimensional, noul logo poate fi aplicat universal, fără constrângeri de ordin tehnic sau estetic.
Via Mini
Comentarii (0)