După ce a luat lumea auto prin surprindere acum mai bine de 10 ani, în momentul în care a prezentat Dacia Logan, un concept de mașină accesibilă care nu a reușit să fie replicat nici după un deceniu de principalii concurenți de pe piață, Renault vrea să regândească regulile existente în industria mașinilor electrice printr-o mașină care provoacă piața.
"Ce vrem să facem este să dezvoltăm o mașină de 7000-8000 de dolari, preț de bază înainte de bonusurile guvernamentale", a declarat Carlos Ghosn în conferința New York Times Energy for Tomorrow, care a avut loc săptămâna trecută la Paris.
Directorul Renault și al alianței Renault-Nissan susține că un astfel de preț de achiziție ar transforma mașinile electrice: "Dacă reușim un astfel de inovație, aceasta va schimba complet regulile jocului", spune Ghosn.
Carlos Ghosn nu a înaintat niciun orizont de timp până la dezvoltarea, anunțarea sau dezvăluirea unui astfel de model.
ps la modelul meu de 8000 euro (am vrut sa zic 5000..ce rau sint)aveam si inchidere cenralizata la una din chei...asta realizare tehno frate ,nu basini de astea cu electrice,hidrogenate etc
eu in 2006 mi-am luat logan chel cu 6200 de euro, deci nu asa de departe de cei 5.000 promisi. iar in 2004 si 2005 a fost sub 6.000 varianta de pornire
intre timp, in UE au devenit obligatorii ABS, ESP, airbaguri laterale fata, senzori de presiune in pneuri si multe altele, e normal ca pretul de pornire sa creasca si el
dar romanul ar vrea la 5.000 de euro masina cu 6 stele euroNCAP, macar 150 CP, clima automata cu cat mai multe zone si piele daca se poate. ei bine, nu prea se poate, au mai incercat si altii si nu le-a iesit nici macar atat
o mica rectificare cel mai ieftin Logan a costat 5760€ fara bara antirului fata, directie mecanica, fara clima,fara...fara... DAR cu ABS pt ca era obligatoriu motor 1,4
Nu a fost cumparata in Romania