Salonul Auto de la Paris 2016

Logan și Sandero, pregătite de facelift: Dacia testează noile modele camuflate

Publicat Marti, 07.06.2016
de Mircea Meşter
Comenteaza 18
Logan și Sandero, pregătite de facelift: Dacia testează noile modele camuflate - Poza 1
Logan și Sandero, pregătite de facelift: Dacia testează noile modele camuflate - Poza 2
Logan și Sandero, pregătite de facelift: Dacia testează noile modele camuflate - Poza 3
Logan și Sandero, pregătite de facelift: Dacia testează noile modele camuflate - Poza 4
Toamna anului 2016 va aduce o schimbare estetică minoră și modificări tehnice pentru gamele Logan și Sandero. Nu vă așteptați la abordări radicale, ci la îmbunătățiri și la cel puțin o nouă motorizare care va depăși 100 de cai putere.

După patru ani de la prezentarea celei de-a doua generații a familiei de modele Logan și Sandero, Dacia va ataca Salonul Auto de la Paris din toamna acestui an printr-un facelift pe care îl vor primi modelele care duc greul vânzărilor mărcii în Europa. 

Deși fotografiile oficiale ale lui Logan și Sandero facelift se lasă încă așteptate, prietenii noștri de la Motor1 au surprins cele două modele camuflate în teste oficiale, semn că dezvoltarea acestora este pe ultima sută de metri. 

Schimbări estetice sumare

Schimbarea pe care o așteptăm de la familia Logan și de la Sandero va apărea la doar o jumătate de an de la prezentarea versiunii de echipare Prestige, care modifică la rândul său ușor câteva dintre elementele stilistice exterioare și interioare ale modelelor construite la Mioveni. Evident, faceliftul va fi ceva mai adânc, chiar dacă nu este cazul să ne așteptăm la modificări radicale de substanță.

Este însă foarte posibil ca unele dintre schimbările apărute pe versiunea de echipare Prestige - semnalizatoarele pe oglinzile laterale, de exemplu - să se regăsească în echiparea standard a mai multor versiuni pe noile modele. De asemenea, Sandero și Logan vor primi mai multe nuanțe de caroserie.

Peste 100 CP

Vor exista noutăți și la nivel tehnic, iar unele dintre acestea vizează apariția uneia sau a mai multor motorizări în gama Logan și Sandero. Dacă cele mai puternice motoare existente astăzi în configuratorul celor două modele au 90 de cai putere, toamna acestui an ne va face cunoștință cu motorizări ceva mai puternice care vor trece de 100 de cai putere.

Rămâne de văzut dacă motorizarea 1.2 TCe de pe Duster, care oferă 125 de cai putere, va fi una dintre alternativele luate în considerare de inginerii Renault și Dacia la nivel de echipare.

Mai multe fotografii, pe Motor1.com


Comentarii (18)

  • Să ghicesc, au luat grila și farurile de la Duster si le-au pus pe celelalte modele?
    25 6
  • Generația a 2-a a fost prezentată în 2012, deci acum 4 ani, nu 3.
    În rest, mă bucur să văd că se mișcă ceva. Aș vrea să văd și alte culori pe Dacia, motoare mai diversificate, mai multe opțiuni de siguranță și câteva echipamente utile (ventilație pe locurile din spate, spații de depozitare).
    17 10
  • @asm: Ce culori sa mai vezi ? Au bagat recent inclusiv maro. Au o gama destul de larga de culori. Optiuni de siguranta (strictul necesar: ESP, ASR, 4 airbag-uri, ABS) exista, daca vrei in plus iei alta masina sau ai suplimenta bugetul destul de mult.
    Motorizari sunt destule: ai diesel, ai benzina turbo ai benzinar aspirat.
    25 1
  • Bănuiala mea e că va apărea TCe-ul de 0,9 îmbunătățit către 110 CP (ăla de pe Twingo GT).
    Poate și disponibilitatea climei automate pe Laureate ca opțional ar fi o chestie bună de făcut.
    12 3
  • @Kap Slabe sanse tinand cont ca si pe Clio motorul respectiv are 90 cp. GT-ul Twingo e alta mancare de peste.

    Poate 1.2-ul de pe Duster insa ar fi o diferenta de 35 cp fata de cel mai puternic motor din prezent. Deci iar, slabe sanse.

    Probabil ca va avea un motor de 100 cp sau poate putin peste. Pana la urma si in cazul Renault 1.2 scoate 130 cp in timp de pe Dacia pierde 5 cp. 0.9 100 sau 105 cp e pariul meu.

    Oricum greutatea Sandero-ului e mica, are intre 72 si 179 kg in minus fata de ceilalti accesibili din clasa mica, daca ne referim la Rio si Fabia (comparatia e putin fortata pentru ca Sandero costa in medie cu 35% mai putin decat variantele asemanatoare ale celorlalti doi constructori). Avantajul echipamentelor de tot felul mai putine.
    9 1
  • @Asm. Cu toata stima, dar pretentiile astea pe care tu le ceri de la Dacia, ei le privesc ca pe niste moravuri care nu ar face decat sa creasca pretul masinii fara ca aceasta sa mai aiba atuul necesar : PRETUL ACCESIBIL.
    9 10
  • ..... + airbag cortina, doar 200 euro perechea !!!
    8 5
  • albastru
    Faceliftul se refera .ATENTIE la toba de esapamen
    4 15
  • Sunt niste prototipuri. Nu sunt terminate. Sunt in teste, camuflate. Deci nu sunt adresate vizionarii publicului...spre deosebire de alte preview'uri mai cu "staif". Vom vedea versiunea finala.
    Eu nu cred ca are nimic de-a face cu Duster si alte rautati de aici. Ironia faca ca aceeasi indivizi sa fie extaziati si sa ignore defectele de conceptie ale unui model de +35.000 de EURO. Vezi deschiderea ciudata a portbagajului sau interiorul de utilitara de marfa la electrica Model 3.
    11 5
  • Raport pret / calitate design
    La banii ei arata de 2 ori mai bine decat o Skoda de 2 ori mai scumpa!
    20 1
  • @Raport pret / calitate design Adevar graiesti. Ca design arata mult mai bine ca Fabia / Rapid. Insa calitativ Dacia e mult sub. Fie ca vorbim de materialele super spartane sau de faptul ca nu rezista mai mult de 2 ani fara greierasi sau ca dupa 4 ani rugineste.

    Dacia e o masina pe care s-o ai maxim 3 ani. O Skoda te tine si 10 daca e bine intretinuta.
    3 12
  • Claudiu
    Pentru Andy

    Am un sandero din sepembrie 2007 luat de nou la 110.000 km in prezent si n-are nici greierasi nici rugina, dar am avut grija de ea. Cred ca asta-i secretul oricarei masini. La 3 ani i-am injectat ceara in praguri. Da, mi-a sarit niste pietricele in caroserie de-a lungul timpului si netratate cateva luni a inceput sa rugineasca. Dupa ce am retusat-o n-am mai avut niciun fel de probleme. E masina buna. Ma enerveaza indivizi ca tine care n-au avut-o si comenteaza aiurea.
    11 0
  • Sunt curios de produsul final :) il astept. Numai ca pe piata din Europa a aparut Tipo Hatchback..care este peste Sandero , si un pret nu cu mult mai mare, desi e o masina compacta.
    5 0
  • fiat tipo are cea mai ieftina versiune la vreo 12500 euro.la banii astia nu cred ca este peste logan decat la motorizare
    0 5
  • sandero pardon
    0 2
  • eu zic ca baga din nou 1.6 16v
    0 0
  • Adrian
    Chestia aia de sub bara din spate este toba sau vreun alimentator cu combustibil din mers, ca la avioane?
    0 0
  • Motoarele sunt bune, masina e spatioasa si confortabila, ieftina la intretinere.

    Si totusi, absolut nimeni nu asteapta ca Dacia sa puna otel mai rezistent si sa aseze structura de rezistenta a cabinei mai eficient, astfel incat sa obtina 5 stele la testele de impact. Chiar nimanui nu ii pasa?

    Sau se pare ca a inceput sa le pese celor din Europa de Vest care, surpriza, au cumaprat la inceput si s-au potolit repede.

    PS: A avea airbaguri, nu impiedica usa sa se deformeze mai putin sau pedalierul sa iti rupa gleznele.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru