Logan MCV, start excelent in Italia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Introdusa pe piata italiana pe 19 ianuarie anul acesta, Logan MCV, a inregistrat deja 1000 de unitati vandute, in mai putin de o luna. Cifra reprezinta o confirmare a rezultatelor bune pe care break-ul romanesc le inregistreaza pe piata europeana.
Habitaclul mare si spatiul pe care station wagon-ul le ofera, a revolutionat piata automobilistica. Propusa in trei motorizari pe benzina (1.4 si 1.6 MPI, 1.6 16 valve) si una pe motorina (1.5 dCi), MCV ofera 7 locuri si o capacitate de incarcare record: 700 de litri cu 5 locuri, 2350 de litri cu 2 locuri si 200 de litri cu 7 locuri.
Cu Dacia, Renault a fost primul mare constructor care a dezvoltat un model low-cost pe piata automobilelor. Andrea Baracco, director de comunicatii si imagine la Renault Italia a declarat: "Dacia Logan contureaza fenomenul low-cost; MCV se adreseaza clientilor care doresc sa impartaseasca bucuria vietii cu ceilalti si ofera substanta conceptului superfluu de automobil low-cost. Dacia si Renault nu fac nici un compromis asupra calitatii".
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (0)