Logan by Nissan
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Nissan va vinde pe piata mexicana sub marca proprie modelul Logan produs de partenerul francez Renault, ceea ce va reprezenta intrarea constructorului japonez pe segmentul autoturismelor low-cost.
Automobilele vor fi produse de Renault in Brazilia, urmznd sa fie exportate in Mexic, anunta Mediafax. Un purtator de cuvant al Nissan a confirmat ca al treilea mare constructor auto japonez va anunta, in aceasta saptamana, un nou produs destinat pietei mexicane, dar a refuzat sa ofere detalii.
Grupul francez Renault, care controleaza o participatie de 44% la Nissan, a anuntat ca noua versiune Logan va fi lansata in Brazilia, spre sfarsitul acestui an, informeaza Mediafax.
In Mexic, Nissan produce Renault Clio la fabrica din Aguascalientes, alaturi de modelele proprii Sentra si Versa.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Din cate stiu eu, in toata Europa Occidentala modelul Logan e vandut sub marca Dacia, nu Renault.
Pentru mine, faptul ca nemtii cumpara un Logan pe care scrie Dacia, e suficient ca sa ma simt mandru ca roman.
Apoi, in stire e vorba de marca Nissan, nu de Renault. Ce legatura are asta cu "tot francezii sa fie pe primul loc"??
Dumitre, hia sa-ti explic cum sta treaba: francezii stiu foarte bine ca Loganelul e o masina najpa rau, asa ca nu vor sa isi puna numele pe ea. E bun banul pe care il storc de la romanii care vor o masina noua dupa ce au avut Dacia de-aia veche vreo 12 ani, dar nu sint atit de prosti sa isi scrie numele pe frigiderul ala. Cum ar fi sa scrie "Renault" atit pe Scenic sau Espace, cit si pe Logan? Hilar, diferenta de calitate e mult prea mare. Duceti-va la un showroom Renault si faceti comparatia. Nu-mi sariti in cap ca alea costa mai mult. Aveti dreptate, costa mai mult, dar isi merita banii, nu precum Frigiderul.
Deocamdata Renault dovedeste ca nu are nici un fel de problema sa vanda modelul Logan sub marca Dacia in Europa Occidentala, dupa cum nu are nici o problema sa vanda acelasi produs sub marca proprie (ceea ce se intampla in Rusia, Brazilia, Iran, Argentina si Columbia) sau sub marca Nissan (in Mexic). Unde este problema?
Si inca ceva, domnule Honda: daca masina aceasta e atat de proasta, sau "naspa", cum ii spuneti dumneavoastra, cum se face ca, dintr-o data, si VW, si Fiat si GM si Toyota vor sa produca ceva similar?
Iar VW, Toyota si altii vor sa fabrice o masina ieftina pentru ca exista cerere pentru asa ceva, tinta fiind tari precum Iran, Romania, etc. Sper ca aia sa puna pe ele macar echipamentul minim de securitate, care la Logan e optional! Mai mare risul...
In ceea ce priveste observatia legata de planurile VW si Toyota, va felicit pentru faptul ca sefii celor doua companii v-au impartasit strategia lor de comercializare, pe care se pare ca o cunoasteti foarte bine.
In schimb, este evident ca nu cunoasteti ce echipamente sunt disponibile in serie pe Logan.
Daca Logan nu era vandut decat sub numele Dacia, ati fi spus ca Renault se teme sa isi asume responsabilitatea pentru aceasta masina.
Daca Logan nu era vandut decat sub numele Renault, ati fi spus ca ii este rusine cu marca Dacia.
Daca Logan se vinde sub trei marci (Dacia, Renault si Nissan), atunci tot nu e bine, pentru ca masina oricum este proasta...
Nu credeti ca sunteti macar asa, un pic, nedrept?
Revenind la ceea ce inseamna echipament de siguranta minim, cel mai ieftin Logan echipat in serie cu dublu airbag si ABS costa ceva mai putin de 8 500 Euro.
Indicati-mi, va rog, un alt automobil nou care la acest pret sa fie tot atat de bine echipat.
Sa revin. Spuneam ca grupurile auto (care reunesc mai multe marci) obisnuiesc sa vanda uneori modele APROAPE identice sub alta denumire de model sau chiar de marca din interiorul grupului. Voi da cateva exemple:
Dodge Viper - Chrysler Viper
Chrysler Town & Country(Voyager pt. Europa) - Dodge Caravan
Dodge Stratus - Chrysler Sebring
Citroen C8 - Peugeot 807 - Fiat Ulysse - Lancia Phedra
Ford Five Hundred (SUA) - Ford Mondeo (restul lumii)
Sper ca acum s-a inteles de ce Renault isi vinde produsele sub ce denumire pofteste sufletu' lui. Discutiile despre patriotism nu-si au locul. La urma urmei, beti Coca-Cola, nu Brifcor, fumati Marlboro si nu Bucegi. O zi buna va doresc.
Mircea Mester
redactor-sef
www.automarket.ro