Logan a trecut de jumatate de milion de unitati
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Vanzarile Dacia in primul semestru al anului, inregistrate la nivel global, au crescut cu 8%, ajungand la 111.834 de unitati, a anuntat astazi grupul Renault.
Din volumul total de vanzari, 106.293 de unitati au fost autoturisme, in crestere cu 9,7% comparativ cu primul semestru din 2006, iar 5.541 au fost de vehicule comerciale usoare (LCV), volum mai mic cu 16,8% fata de cel inregistrat in ianuarie-iunie 2006.
Romania este a sasea mare piata pentru Renault, la nivel mondial, grupul inregistrand vanzari de 66.380 de unitati in primul semestru, echivalentul unei cote de piata de 40,24%. Din volumul total comercializat, 51.312 unitati sunt autovehicule marca Dacia, iar restul modele sub brandul Renault.
Pe piata europeana, Dacia a raportat o crestere a vanzarilor de 42,1%, la 37.854 de unitati, in contextul extinderii, la inceputul anului, a liniei de produse cu modelul Logan MCV, considerat un succes.
Vanzarile totale ale Renault au scazut cu 9,1% in Europa, la 865.931 de unitati, in timp ce piata a inregistrat o scadere de 0,3%, in primul semestru.
In ceea ce priveste modelul Logan, de la lansarea din septembrie 2004 au fost vandute 574.112 de bucati. In primul semestru al acestui an, vanzarile de automobile Logan au totalizat 158.913 de unitati, in crestere cu 28,4% fata de valoarea raportata la sfarsitul lunii iunie 2006.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Poliția Română anunță intrarea în funcțiune a sistemului e-SIGUR. Pe scurt, au fost puse în funcțiune radare automate pe A1, A2 și pe DN2 din județul Vrancea, iar amenzile vor fi trimise direct acasă. (06.01)
-
În 2024 au avut loc mai puține accidente rutiere grave în România prin comparație cu 2023. Numărul accidentelor grave s-au înjumătățit față de nivelul de acum 6 ani. (05.01)
-
Peste 151.000 de mașini noi au fost înmatriculate în România, în 2024, potrivit unui nou raport al Direcției Generale Permise de Conducere și Înmatriculări (DGPCI). Astfel, piața auto din România a avut parte de o creștere de 4.5% la nivelul întregului an. (03.01)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Dakar 2025: Dacia urcă pe locul 2 în prima parte a probei de 48 de ore. Probleme tehnice pentru Loeb
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
- Noul Leapmotor C10 REEV: versiune nouă, cu range extender și autonomie de 950 km
- Dakar 2025: Dacia, pe locul 3 în proba prolog
Hai, nu te mai incrancena atat. Ia o pastila, mai iesi pe la aer, plimba-te cu masina ta "cool", calmeaza-te...
Altfel, o sa te ia de la glanda. Cu ciuda nu e de glumit..
Loganul merge, chiar daca are si el minusuri, unde mai pui ca am citit acum (tot pe site-ul asta) despre VW Polo ca e rechemat la fabrica sau atelier pentru probleme la incalzirea in scaune. Acum de ala nu comenteaza nimeni nimic? Cand s-a zis de Loganuri ca vor fi chemate cateva 2-3 mii toata lumea a blamat Loganul, dar atunci cand si Mercedes pe care ma "beep", isi cheama masini la garaj, atunci la ei cum se cheama?
Daca ar fi sa ma iau dupa frustrati ca voi, cand mi-as lua un Mercedes sau BMW si ar fi sa fie rechemat la fabrica pentru nu stiu ce hiba l-as da cu totul si as cere banii inapoi, caci la banii aia E INADMISIBIL sa ai probleme. Asa ca...fratilor taceti ca nici n-ati condus macar o masina, cu adevarat ca sa puteti vorbi.
Asta nu e o masina de parada, e o MASINA DE LUCRU pe care sa o folosesti zi de zi, nu cu care sa te dai mare.
E o problema in Romania si cred ca numai la noi ca avem atati frustrati si care isi dau cu parerea despre o masina sau alta ca fiind tare sau nu. Tot pe site-ul asta am vazut o stire despre ce ziceau cei de la Audi referitor la cei de la BMW. Si au incepuit diversi posteri sa zica ce masina e mai buna si fara cusur, fara sa tina seama care din masini rezista mai multi kilometri sau care e mai fiabila. Primul lucru care conteaza pentru multi e Puterea motorului, gen: "ca pana urici dealu' cu Loganu' ma te apuci de cap", si cand are o putere mai ridicata "Ce tare mere maa".
In concluzie cei frustrati de Logan care doresc Porsche sau Lambo sau Audi sau nu mai stiu ce BMW, sa faca bine sa nici nu se mai uite la Logan sa-l ignore complet caci ei vor sa se joace cu banutzu in nisip si poate poate va creste copacul cu bani sa-si ia un supercar.