Logan a fost tunat in Brazilia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Chiar daca ne place sau nu Logan, trebuie sa-i recunoastem succesul in vanzari. Chiar daca modelul nu cunoaste elemente originale, trebuie sa recunoastem trendul pe care l-a adus pe piata mondiala, cel al masinii low-cost. Pietele emergente sunt cele in care masina low-cost are mare cautare, iar una dintre aceste piete este cea din Brazilia. Piata sud-americana reprezinta unul dintre locurile in care modelul este produs si vandut.
Logan tunat vine din Brazilia si este realizat in parteneriat cu casa TM Concept. Logan Tuning, asa cum a fost denumit, prezinta o serie de modificari substantiale atat la exterior cat si la nivel mecanic, fata de versiunea de serie.
De la prima vedere se observa o bogata paleta de culori, predominata de amestecul galben-albastru, cu insertii de linii albe la nivelul capotei si a acoperisului. Prezenta negrului, pe capota si in partea din sparte, poate fi explicata prin dorinta de a aduce mai multa agresivitate. In partea frontala ies in evidenta prizele de aer de dimensiuni foarte mari care cuprind spatiul dintre cele doua faruri de ceata.
De asemenea, grila frontala contribuie la tinuta agresiva, in mijlocul ei fiind evidentiata sigla Renault.Spoilerul spate, vopsit in negru, inglobeaza doua tevi de esapament cromate. In partea din spate, versiunea tunata vine cu un eleron inalt compus din doua lame trasversale metalice. Si in partea de spate este consemnata prezenta marcii franceze, eleronul avand inscriptionat semnatura Renault gravata in litere albe pe un fond negru.
Tevile de esapament reprezinta zona de evacuare a propulsorului de 1.6 litri 16 V Hi-Flex. Ca majoritatea exemplarelor Logan produse si vandute in Brazilia, modelul tunat functioneaza pe bioetanol. Demersul acestui proiect a fost sa se demostreze ca tuningul si masina ecologica pot face casa buna impreuna.
Interiorul a fost radical modificat, dar nu neaparat in sensul bun al cuvantului. Spatiul disponibil al Loganului nu a permis o buna ergonomie in conditiile introducerii scaunelor sport Recaro. Momo, producator de componente auto, a asigurat dotarea cu un nou schimbator de viteze si o noua frana de mana.
Functiile multimedia poarta marca Siemens VDO. Sistemul de sonorizare a fost puternic imbunatit prin adaugarea a patru difuzoare cu o capacitate individuala de 250 W.Tuningul aduce un nou sistem de franare, profesional, cu discuri de frana ventilate si etriere de culoare galbena. Jantele incalta si integreaza noul Logan prin dimensiunile lor de 19 inch.
Nu putem spune ca pachetul adus de TM Concept se poate lauda cu o realizare exceptionala, dar putem consemna putina diversitate si putina nebunie adusa in carcasa Logan. Va invitam la galeria foto cu Logan Tuning!
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Brabus a pregătit un nou pachet de tuning pentru crossover-ul electric Smart #3. Noul pachet aduce o serie de elemente vizuale noi, dar și o suspensie nouă, mai joasă față de modelul obișnuit. (27.08)
-
Divizia Skoda din Marea Britanie a ținut să aibă în flota de presă un exemplar unicat denumit Superb Sleeper Edition. Bazat pe un Superb Combi, modificat, acesta oferă 477 de cai putere și 661 Nm. (21.08)
-
Germanii de la Dahler au dezvoltat un pachet de tuning Stage 2 pentru BMW M2. În urma îmbunătățirilor, motorul de 3.0 litri, twin-turbo, dezvoltă acum 630 de cai putere. (14.07)
- Noua Kia Sportage facelift: design frontal nou și motor hibrid mai puternic
- Adio, Audi A6. Producția modelului va lua sfârșit după 30 de ani
- Despărțirea e grea: Suzuki lansează încă o ediție specială de adio pentru Jimny, limitată la 150 de exemplare
- PREMIERĂ: Noul Suzuki eVitara, primul model electric al mărcii
- Mazda confirmă viitoarea generație CX-5 și un nou motor Skyactiv-Z
By the way: jenant rozul ala in interior. Superb contrastul la exterior
Bai fratilor Loganul la 60 km/h NU e capabil sa evite un obstacol. La 60 km/h e cu o roata spate in aer ridicata 10-15 cm de la sol. La 60 km/h are in curbe un comportament puternic subvirator.
Ca o concluzie personala: sansa ca dupa un tuning din asta sa va cante in scurt timp popa, creste exponential. Loganul nu e facut pentru tuning si viteza! Trebuie sa recunosc insa ca pozele sunt misto.
Cine ti a zis tie " La 60 km/h e cu o roata spate in aer ridicata 10-15 cm de la sol" ??? Conduc logan de un an si juma' si am bagat ceva bani in ea in "tuning" (cva componente customize..) si iti garantez eu ca nici la modelul cel mai simplu nu se ridica nici o roata.. Nu e o masina de viteza dar e o masina f practica .. care se comporta chiar FOARTE bine daca "ii dai ce vrea ea"...Asa ca tAno... (parca vb cu cainele meu,tot asa ii zice) condu un LOGAN si vezi daca intr adevar ai dreptate...Poti sa zici saru`mana ca pe soselele noastre mai circula o MASINA "romaneasca" in comparatie cu carutele cu care ne am obisnuit pana acum...AMIN
.............. cred ca nici permis n-aveti! N-aveti kilometri inainte, citi am eu inapoi cu Loganu, papagalilor.
Emilio, am condus Logan un an si jumatate si intr-adevar nu am avut probleme semnificative. Dar nu la asta se reduce o masina. Imi pare ca tu visezi la struguri dar zici ca sunt cam acrii.
nu are imbunatatiri substantiale are doar suspensia schimbata, rolbar scaune de raliu si ceva tampoane motor schimbate !!! si credeti-ma ca sta destul de bine in curbe !!! drept urmare daca urmariti Campionatul roman de raliuri puteti vedea ce rezultate are LOGANUL si pe macadam si pe asfalt comparativ cu alte masini care ziceti voi ca sunt super tari si iau curbe de 70 grade cu 80Km/h !!! Nu uitati ca nu masina face mersu pe drum ci piesa dintre scaun si volan !!!!! ca masina poate fii si FERARI sau BMW sau PRSCHE sau ce vreti voi daca la volan este un tananau !!!! sau un LINIUTAR care nu stie numa sa tina volanu drept si sa apese acceleratia si dupa 400 metri din cand in cand si frana !!!! asa ca mai meditati nu vorbiti fara voi !!!!
nu are imbunatatiri substantiale are doar suspensia schimbata, rolbar scaune de raliu si ceva tampoane motor schimbate !!! si credeti-ma ca sta destul de bine in curbe !!! drept urmare daca urmariti Campionatul roman de raliuri puteti vedea ce rezultate are LOGANUL si pe macadam si pe asfalt comparativ cu alte masini care ziceti voi ca sunt super tari si iau curbe de 70 grade cu 80Km/h !!! Nu uitati ca nu masina face mersu pe drum ci piesa dintre scaun si volan !!!!! ca masina poate fii si FERARI sau BMW sau PRSCHE sau ce vreti voi daca la volan este un tananau !!!! sau un LINIUTAR care nu stie numa sa tina volanu drept si sa apese acceleratia si dupa 400 metri din cand in cand si frana !!!! asa ca mai meditati nu vorbiti fara voi !!!!
nu are imbunatatiri substantiale are doar suspensia schimbata, rolbar scaune de raliu si ceva tampoane motor schimbate !!! si credeti-ma ca sta destul de bine in curbe !!! drept urmare daca urmariti Campionatul roman de raliuri puteti vedea ce rezultate are LOGANUL si pe macadam si pe asfalt comparativ cu alte masini care ziceti voi ca sunt super tari si iau curbe de 70 grade cu 80Km/h !!! Nu uitati ca nu masina face mersu pe drum ci piesa dintre scaun si volan !!!!! ca masina poate fii si FERARI sau BMW sau PRSCHE sau ce vreti voi daca la volan este un tananau !!!! sau un LINIUTAR care nu stie numa sa tina volanu drept si sa apese acceleratia si dupa 400 metri din cand in cand si frana !!!! asa ca mai meditati nu vorbiti fara voi !!!!
Eu nu spun ca nu este o masina ceva mai evoluata decat modelele anterioare,dar la banii astia pute
a sa scoata o alta linie de caroserie ,nu asa de cocosata si inalta si sa nu-mi spuneti mie ca are stabilitate buna in curbe si ca doar schimbarea cauciucurilor cu care este echipata din fabrica este solutia.
De ce noi romanii trebuie sa ne comparam mereu cu tot ce este mai rau si urat ca masini ??? Intr-adevar cred ca Logan-ul a fost intrecut la uratenie de catre italienii de la Fiat prin modelul existent si pe piata romaneasca cu Albea!!!???
De aceea nici nu vrea Escrocul de Tariceanu sa renunte la legea de prima inmatriculare ,pentru ca altfel,de banii unui Logan nou poti lua o MASINA in adevaratul sens al cuvantului incomparabil mai fiabila,rezistenta,siguranta ,linie,etc
si cum Logan-ul se numeste tot DACIA,insusi initialele acestui nume spune totul:
Daca.Ai.Cap.Ia-ti.Alta. (DACIA)
Va doresc tot binele celor care aveti Logan ,iar cand v-o veni mintea la cap poate o sa va cumparati in sfarsit o MASINA.
Daca cumva te-am jignit, scuza-ma ;inteleg ca ai un Logan, de te-a afectat asa de mult parerea mea,pe care nu mi-o voi schimba decvat in momentul in care va apare pe piata o masina Dacia care sa concureze cu altele din aceeasi clasa ,calitate pret,etc.
Iar pentru ca tot ai pomenit de tractor ,combina,vezi ,te raportezi tot la cele facute in Romania,pentru ca daca te-ai sui de curiozitate pe un JOHN DEER,CATERPILAR,iti spun eu ca nu ai aerul conditionat pe masina ta,cum il au cele mai sus mentionate!!!
Iti doresc sa ai numai bucurii de pe urma Logan-ului tau si fara evenimente neplacute,SINCER!!!
Am fost placut impresionat de o secventa din film care se petrece la Tanger in Maroc si unde politia locala, echipata cu Dacia Logan il urmareste pe Matt Damon (alias Jason Bourne).
1. de la inceput, am logan(frigider), desi nu sunt fan logan.
2. nu cred ca-ti iei logan doar pt ca de atat ai bani, depinde ce pretentii ai de de la masina...
3. decat o astra din 2003 (scuze fata de detinatorii de astre, care dealtfel e o masina foarte buna),in care bagi bani in instalatia de climatizare,cutie de viteze,pompa de injectie, turbina, etc...
4. tuningul ala e mai bine-zis cosmetizare (din moment ce la motor n-au lasat de inteles ca ar fi modificat ceva)
5. pt cine are impresia ca loganu' se rastoarna la 70-80km/h intr-o curba de 70grade... greseala:nu se rastoarna.
6. dupa 25000km inca nu m-a facut nici o dacie berlina (fie injectie sau carburator), desi nu asta e scopul loganului.
7. de la o masina de 6-7000 in stare noua, evident nu poti cere performanta.
8. masina s-a comportat corect din toate punctele de vedere si dupa 26000km nici macar o singura problema (inclusiv urcat in bucegi la Babele).as vrea sa vad un m3 urcand acolo. cum ziceam mai devreme, depinde pt ce-ti iei masina...
9. sper ca n-am suparat pe nimeni cu ce-am scris, sunt doar pareri personale.
10. numai bine la toti!
www.romanianimportexport.com
ps : si cea mai proasta !
Probabil daca as fi cu adevarat intelept mi-as vedea de viata mea si de exploatarea in conditii absolut ok a Loganului din dotare si de celelalte activitati 'telectuale cu care ma mai ocup... dar ma roade sa scriu si eu aici una - doua linii.
Am acusi 2 ani de Logan Ambition si oricat de proasta se vrea a se spune ca este aceasta masina pana acum n-am schimbat absolut nimic la ea. N-am fost in service decat la 2 revizii si am vreo 22 mii de Km pe bord. De condus conduc uneori relaxat, alte ori ca un dement si doar daca celalalt sofer e mai dement decat mine nu ma pot tine de el. Am mers si cu viteze legale si ilegale si era de vreo 2 ori (noaptea cu faza scurta pe europeana de raul traficului) sa rastorn masina dar in conditii cu totul exceptionale (130 - 140 la ora si curba nasoala) pentru ca nu aveam vizibilitate sa estimez corect curbele sau nu erau marcate corespunzator (curba stransa nemarcata deloc pe europeana + intrare cu 130 in ea).
Problema de perceptie la masina asta e cu suspensiile relativ moi si cu cursa lunga ce-ti dau impresia ca sari de pe asfalt la viteza mare si curba stransa. Asta e marea diferenta intre "spargatoarele de fese" SH straineze si ozn-ul autohton... Cu putina practica insa te obisnuiesti si cu fenomenul de barca si iei curbele destul de strans. Chestia cu centrul de greutate e supraestimata. Nu cred ca ceva tabla si sticla care-i in partea superioara in plus poate muta cu atat de mult centrul DE GREUTATE (nu centrul geometric bă ţăranilor!) incat sa fie treaba catastrofala.
Precum zicea un om mai sus... marea diferenta o face "piesa" dintre volan si scaun... iar aici "piesa" dintre monitor si scaun.
Utilizare placuta si lipsita de incidente tuturor posesorilor de masina cu bun simt !
NU pot sa laud loganul pana in cer si inapoi fiindca nu merita, dar nu inteleg acum nici pe frustratii care vin si scriu peste tot loganul e un jaf din toate punctele de vedere.
Numai cei care merg cu tamvaiul au parere proasta de logan! De ce? pentru ca nu s-au suit nici macar odata intr-unul ce sa mai zicem de condus! O sa conduca dacia lu bunica-su din 77 cand o muri!O s-o primeasca mostenire!
loganul nu are stabilitate PE SOSEA TE CAM SCOATE AFARA un TIR care te depaseste . nu are demaraj, mori cu el daca esti nevoit sa depasesti ceva. consum mare ( breakul ia 12-13 in oras)franele sub orice critica, este inalt ca un jeep desi garda la sol nu e mare, motorul cu 8 valve este model 1997( deci depasit moral) optionale nu poti cere decat ce vrea fabricantul pe anumite serii de masini. luneta din spate la break este prevazuta cu degivrare numai 1/2 in partea soferului cealalta parte care e mai grea de vazut ( dreapta spate nu are degivrare !!! Rasul lumii! frane tamburi pe spate in loc de disc cum ar fi normal. calitatea finisajului inerior mai slaba ca la dacia 1310 butonul de pornit ventilatorul merge invers acelor de ceasornic cum nu gasesti la nici o alta masina, Toate se rotesc spre dreapta. martorii luminosi de la senzorii de parcare spate ca laterale nu stiu sa monteze pitestenii) este plasat sub bord de trebuie sa te apleci ca sa ii vezi. butoanele de ridicare a geamurilor nu sunt puse ca la ori ce alta masina adicaundeva pe cotiera pe usa sa fie la indemana ci in loc aiurea sub bord si asa mai departe. sa nu uit, cu dieselul mori daca incerci o depasire care cu o dacie veche o faci usor. apoi pretul care sare peste 11000 eu la unele modele este strigator la cer comparativ cu alte marci de masina de aceeasi capacitate etc etc. asa ca nu tot lauda loganul ca nu merita
1. acolo nu ve-ti gasi oameni din categoria "fitzosi" in aceasi masura ca la noi.
2. iar o mica noutate...ve-ti ramane surprinsi cata lume din intreaga europa... germania, franta, olanda, etc deja au logan...
inca o intrebare: oare de ce atata lume inteligenta a cumparat Logan??
Toti au pareri pro si contra referitor la aceasta masina, eu sunt exclusivist BMW.
Problema nu este masina in cauza, ci NOI cei care atatia ani (de cand masina Dacia ne-a fost data de catre francezi)nu am venit cu cine stie ce imbunatatiri la Dacia.
A fost nevoie sa isi ia franecezii firma Dacia inapoi ca sa faca ceva si sincer reusise ceva cu variantele Solenza.
Logan iti lasa un gust amar ....exact ca pe vremea stiti voi cui....
Dar linistiti-va masina nu are nimic, ci noi cei care o condamnam pe ea si pe firma producatoare de incapacitatea noastra de a face ceva constructiv....la distrus, fitze si comentarii suntem cei mai buni dar in rest ne place sa ne vina totul pe tava si sa nu facem nimic...
Logan nu este rusinea noastra este a celor de la firma Renault!
Iar referitor la masinile sh -oricand sa iti cumperi una (de preferinta astra,bmw sau altele nemtesti)pentru ca intretinerea este mult mai ieftina decat la aceasta masina (Logan).
Oricum suntem vestiti in lume pentru femeile si masinile noastre "achizitionate" ....macar la asta suntem buni! :)
Vopseaua exterioara aplicata pe aceasta masina ii statea super bine unui Seat Leon (I II).
O zi buna si nu uitati masina, orice tip ar fi ea este un maldar de fiare, dar ganditi-va unele au un procent ridicat de reciclare (80% Logan-foarte mult plastic).
nu stiu de ce va contraziceti atatia pt un renault fabricat in romania. in primul rand cei care detesta loganul sa isi vada de drumul lor pt ca nu stiu ce critica, masina asta nu e rupta din rai, se cumpara pe bani marunti si banuiesc ca nu vreti limuzina sau coupe sport la 7000€. e o masina de familie care se comporta foarte bine.momentan sunt in spania si circul pe autostrada in fiecare zi cu un peugeot 307 sw, la 130 masina asta se lipeste de drum si de multe ori ma depaseste cate un logan chiar si in curba, nu se rastoarna, normal. in aceeasi curba nu e prea diferita senzatia dintr-un logan cu cea dintr-un volvo s80, chiar daca cea din urma e ceva mai lata si ceva mai lunga........
despre aspectul exterior nu vad ce e de comentat la logan, cand se incadreaza foarte bine in tendintele aspectului exterior. pt amatorii care critica loganul le-as recomanda bicicletele pt ca masinile nu-s de ei.daca ii pune cineva sa analizeze un logan si oricare alta masina straina ar gasi defecte numai la logan ca doar e facut in romania.....ha
In primul rand vreau sa va multumesc si sa va spun ca va respect, dar va rog sa ma scuzati daca sunt asa de SUBIECTIV in a aprecia tunarea loganului.
Si am sa va spun si de ce:
1. am condus multe masini la viata mea, am permis de vreo 17 ani, am fost si sofer profesionist si cred ca ma apropii de 170.000-180.000 km parcursi.
2. am mers cu dacia break cu motor de 1410 cu cutie in 5 trepte pe valea oltului (ramnicu-valcea pana la sibiu) cu 100 km/ora cu potbagajul usor incarcat si c-am cu 90-95 km/ora gol, si nu mi-au scartait rotile, si nu am avut cine stie ce balans. Rog sustinatorii Loganului sa incerce sa faca acelasi lucru. am condus loganul 1.4 MPI pe valea oltului si pe la 80-85 km/ora pe curbele alea mi-a fost frica (scartaiau rotile) si ma inclinam amenintator. curbele de pe valea oltului (si aici ma refer la curbele din defileu, nu la anumite portiuni de drum drept, sunt proiectate sa fie luate la 90 km/h viteza optima. deci din punctul asta de vedere loganul este sub dacia break.
3. nu vreau sa intru in polemica cu cei care au logan, dar franele sunt varza (la modelele fara abs), la franare violenta, chiar la viteze sub 60km/h fuge spatele intr-o parte ceva de speriat.
4. pretul este competitiv pentru aceasta masina la variantele ieftine si deja exagerat la modelele cu pretentii. Avand aceleasi materiale si aceleasi finisaje la interior, acelasi comfort si ”aceeasi masina in esenta” sunt multe de discutat, cu toate ca, la fel ca la pct. 3 avem motorizari si optionale care duc loganul la o plaja foarte mare de pret. Cine vrea logan pleaca la piata cu minim 6.400 euro (pt. Dacia Logan Ambiance 1.4MPI) si maxim 10.920 euro (pt. Dacia Logan Ambition 1.5dci echipata complet) asta ca sa nu mai spunem ca recordul!!!! il detine Dacia Logan MCV 7 locir Laureate 1.5dci 85cp care cheala este numai! 12050 euro si echipata complet ajunge la 13.830 euro. pentru loganisti http://www.dacia.ro/cum-cumpar/preturi si tot siteul dacia. Nu ma incurc acum in promotii si diferente ridicol de mici dintre diferiti dealeri.
deci concluzia: la 6.400 euro isi merita banii, la 13.830 euro NUUUUU!
5. sunt multe de discutat despre logan si pro si contra, da un lucru e cert: e o masina facuta pentru romani (trebuia sa fie un pic mai ieftina!)
6. pentru toti cei care nu sunt de acord cu mine ”sanatate” ca in reclama, pentru toti ceilalti ”respect” ... la fel ca in reclama
am Logan de 3 luni si am facut cu el 6.000 de km in tara. s-a comportat super. recunosc ca arata cam nasol fata de altele dar in final isi face treaba si-si merita banii!
e drept ca mie mi-ar fi placut un opel astra din ala nou dar pe drumurile alea credeti-ma ca nu mi-a mai parut rau ca am luat logan.
consuma si foarte putin 5.5% afara si max 6.5% in oras. cu AC. si ABS-ul si-a facut si el treaba cand a fost cazul.
daca vrei fite sau daca vrei sa faci curse normal ca nu-ti place loganul. in schimb, daca vrei o masina de alergatura e super ok.