Loeb incepe seria de victorii in Sardinia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Sebastien Loeb, campionul mondial en-titre a zdrobit concurenta pe cea de a doua proba speciala a zilei, cea mai lunga din Raliul Italiei (33.96 km).
Francezul de la Citroen a pus 18 secunde intre el si coechiperul sau de la Citroen, spaniolul Dani Sordo. Mai mult, Loeb a reusit sa fie cu 20 secunde mai rapid decat Mikko Hirvonen, principalul sau rival in lupta pentru titlu mondial.
Urmatorii clasati in PS2 au fost pilotii Subaru, Atkinson si P. Solberg, fiind la aproape jumatate de minut in spatele cvadruplului campion mondial. In mod surprinzator, cel mai rapid pe prima speciala a zilei, finlandezul Jari-Matti Latvala, a avut o problema pe a doua speciala si a pierdut 1 minut si 41 de secunde.
In aceste conditii, Sebastien Loeb preia conducerea la general, fiind urmat de coechiperul sau Dani Sordo. Loeb a declarat dupa prima proba a raliului: "Bun! Am castigat timp fata de Hirvonen, dar Latvala a fost cel mai rapid. Sunt multe lucruri de zis si de facut, ramane sa vedem cum decurg lucrurile.
Bine ca am trecut cu bine de prima proba".Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Video
-
Sebastian Loeb si Mikko Hirvonen se vor lupta in Raliul din Tara Galilor pentru titlul de campion in WRC in sezonul 2009. Ultima etapa din campionatul WRC va avea loc in weekendul 23-25 octombrie. (05.10)
-
Edwin Keleti si Victor Ponta au prezentat masina cu care vor debuta in WRC. Cei doi vor debuta la etapa din Spania din 30 septembrie la bordul unui Renault Clio R3 Maxi Evo. (10.09)
-
Dublul campion mondial de WRC Marcus Gronholm se intoarce in competitia la care a excelat la bordul unui Subaru Impreza. (26.02)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (0)