Skoda a început acest an într-un ritm mai lent, iar livrările efectuate de cehi înregistrează scăderi. Declinul înregistrat de cehi este strâns legat de situația din China (a zecea lună consecutivă în care piața din China scade), cea mai importantă piață de desfacere a constructorului din Mlada Boleslav.
Luna trecută, Skoda a livrat 95.900 de mașini noi, în scădere cu 10.5% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. În Europa de Est, livrările Skoda au scăzut în luna aprilie cu 4.2% (4.000 de unități), iar aceeași tendință a fost înregistrată și în Europa de Vest (-0.8%, 42.800 de mașini noi). În partea centrală a Europei, cehii au reușit un rezultat pozitiv (+4.4%, 18.800 de unități).
Pe piața din China, livrările Skoda au scăzut în luna aprile cu 40.8% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. În total, cehii au livrat 16.600 de mașini noi în China, față de cele 28.000 de unități livrate în urmă cu un an.
Skoda Octavia rămâne cel mai iubit model din gama cehilor.
Luna trecută, producătorul din Mlada Boleslav a livrat 28.500 de exemplare, în scădere cu 13.2%. Pe locul secund în preferințele clienților Skoda se află Fabia. În luna aprilie, cehii au livrat 15.400 de exemplare, în scădere cu 5.2% față de aceeași perioadă a anului trecut.Skoda Rapid, model aflat la finalul carierei, a bifat 12.200 de exemplare livrate luna trecută (-29.5%). Tot în luna aprilie, Skoda a demarat livrările pentru noul Scala. Cehii nu au menționat data lansării, însă au trecut pe listă 800 de exemplare distributie clienților din Europa.
Singurul model din gama Skoda care a reușit să aibă o lună bună a fost Karoq. Cehii au livrat 12.000 de unități, în creștere cu 19.8% comparativ cu aceeași perioadă din 2018. Pe lista scăderilor importante trecem și Skoda Kodiaq (-8.7%, 11.900 de unități), dar și Superb (-25.7%, 9000 de exemplare).
Comentarii (0)