După prima jumătate a anului, Porsche a raportat livrări la nivel global de 116.964 de unități. Pandemia de coronavirus SARS-CoV-2 a dus la închiderea uzinelor și a dealerilor, iar acest lucru a cauzat o scădere a livrărilor cu 12% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Porsche Cayenne rămâne cel mai popular model din gama constructorului din Stuttgart. În primele șase luni, nemții au livrat 39.245 de unități. Pe locul secund în preferințele clienților se află Macan (34.430 de exemplare comercializate în prima jumătate a anului).
Noua generație Porsche 911 a fost vândută în 16.919 unități, în creștere cu 2% față de aceeași perioadă din 2019, iar Taycan, primul model electric dezvoltat de producătorul german, a ajuns în garajele a 4.480 de clienți.
Și în această jumătate de an, China a rămas piața cu cele mai bune vânzări: 39.603 unități, în scădere cu 7%. Cu toate acestea, Porsche menționează că a obținut creșteri importante pe piețele din Coreea (4.242 de unități) și Japonia (3.675 de exemplare).
În Europa, constructorul german a livrat 32.312 unități, în scădere cu 18%, iar în America, scăderea a fost de 21% (29.102 unități).
"Observăm o tendință pozitivă, deși efectele cauzate de pandemia de coronavirus SARS-CoV- 2 au fost simțite în al doilea trimestru, mai ales în Europa și SUA.
În luna apilie, aproape toate centrele Porsche au fost închise", a declarat Detlev von Platen, membru al comitetului executiv Porsche în cadrul departamentului de Vânzări și Marketing.
Comentarii (0)