Dacă aveai un stetoscop și ascultai pieptul pacientului Alfa Romeo anul trecut pe vremea asta, se auzea cu greu inima bătând în corpul unui muribund. S-o spunem pe-aia dreapta: cei de la Fiat (mă rog, acum Fiat-Chrysler Automobiles, adică FCA) au cam lăsat de izbeliște marca asta, iar faptul că de ani buni are doar două modele pe care să se bazeze e o dovadă destul de serioasă în acest sens.
Și totuși, Alfa trăiește. Noul Giulia, o mașină care are de gând să se ia de piept cu modele precum Seria 3, Audi A4 sau C-Classe, este centrul atenției standului italienilor la Detroit, semn că Alfa are de gând să transforme Giulia într-un jucător pe care să se bazeze la nivel global.
Prezentă în mai multe nuanțe la Detroit, Giulia promite să implice multă emoție într-un segment în care cuvântul de bază a fst, până acum, eficiență. Pentru că curioși dacă o să reușească, așteptăm cu mult interes lansarea modelului, care va avea loc în acest an.
Vezi VW si Toyota care dpdv al look-ului sunt "plain Jane" si "ugly duckling" insa profita sau au profitat din plin de marketingul agresiv si de ceea ce lumea vede la altii, in detrimentul altor firme care poate ofera mult mai mult dpdv vizual.
Păi a avut două borne până acum: prezentarea premieră mondială la Frankfurt în toamna lui 2015. Acum e premiera americană. Față de 4C, de exemplu, Giulia e exemplu de urmat :)