Live from Detroit. Alfa Romeo apelează la emoție ca să intre în America

de Mircea Meşter
Luni, 11.01.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Alfa Romeo Giulia este principalul punct de atracție la standurile mărcilor italiene de la Detroit. Modelul de segment mediu își propune să dovedească faptul că lumea nu a început și nu se termină cu mărcile germane.

Dacă aveai un stetoscop și ascultai pieptul pacientului Alfa Romeo anul trecut pe vremea asta, se auzea cu greu inima bătând în corpul unui muribund. S-o spunem pe-aia dreapta: cei de la Fiat (mă rog, acum Fiat-Chrysler Automobiles, adică FCA) au cam lăsat de izbeliște marca asta, iar faptul că de ani buni are doar două modele pe care să se bazeze e o dovadă destul de serioasă în acest sens.

Și totuși, Alfa trăiește. Noul Giulia, o mașină care are de gând să se ia de piept cu modele precum Seria 3, Audi A4 sau C-Classe, este centrul atenției standului italienilor la Detroit, semn că Alfa are de gând să transforme Giulia într-un jucător pe care să se bazeze la nivel global. 

Prezentă în mai multe nuanțe la Detroit, Giulia promite să implice multă emoție într-un segment în care cuvântul de bază a fst, până acum, eficiență. Pentru că curioși dacă o să reușească, așteptăm cu mult interes lansarea modelului, care va avea loc în acest an.

Comentarii (6)

  • De cate ori o mai prezinta, pana ajunge in reprezentante? Lansare oficiala in iunie 2015, suntem in ianuarie 2016 si nici nu s-au prezentat versiunile normale, alea care trebuie sa faca vanzari, dupa ce c-au amanat cu cativa ani acest model, acum o lungesc jumatate de an cu modelului de performanta? Oricum se face invers de obicei, modelul de top apare la cel putin un an intarziere fata de variantele obisnuite, pe ideea ca ce-i mai bun se pastreaza pentru mai tarziu, dar se pare ca italienii au o noua reteta.
    19 2
  • @dan Le e greu sa ia taurul de coarne. MiTo si Giulietta sunt doua fasuri. Daca si Giulia o ia pe urma lor, Alfa e istorie de jure. De facto e deja, la fel ca Lancia. Mare pacat oricum...
    14 3
  • someone
    alfa, iti doresc bafta multa cu noua generatie de modele. si cu toate ca nu as cumpara niciodata o alfa, de fiecare data cand vad pe strada un model mai vechi, greu imi pot dezlipi privirea de el, indiferent ca e 156, 159, 164, 146 sau 147.
    13 2
  • Eu cred ca este o strategie bine gandita. Cei de la Alfa te "fierb" continuu si te fac sa iti doresti masina tot mai mult. Cel putin eu asta simt. Fiecare teaser sau fotografie oficiala ma face sa zambesc si sa-i acord atentie. Iar cand se va lansa, atentia de la Seria 3, Clasa C si mai ales A4 poate fi acaparata de masina asta.
    9 0
  • @Lau Problema e ca in timp ce fierb putinii fani Alfa ramasi, tripleta germana vinde peste 1 mil de bucati anual fiecare (parca pe la 1 mil jumate, nu mai tin minte exact, era o stire zilele trecute). Daca nu vinzi, nu ai cum sa convingi si mai ales sa ai profit. Lumea, dupa cum stim si noi, are peste tot o mica sau mai mare mentalitate de turma (mai putin produsele de nisa) si Alfa/Lancia nu par sa profite in ultimii 10-15 ani de ea...

    Vezi VW si Toyota care dpdv al look-ului sunt "plain Jane" si "ugly duckling" insa profita sau au profitat din plin de marketingul agresiv si de ceea ce lumea vede la altii, in detrimentul altor firme care poate ofera mult mai mult dpdv vizual.
    5 1
  • mircea
    @Dan_grc
    Păi a avut două borne până acum: prezentarea premieră mondială la Frankfurt în toamna lui 2015. Acum e premiera americană. Față de 4C, de exemplu, Giulia e exemplu de urmat :)
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru