Lista premierelor Lancia aşteptate la Salonul de la Paris

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 14.09.2010
Lancia va dezvălui la Paris versiunea 1.4 MultiAir a modelului Delta precum şi varianta finală a ediţiei speciale Muso 5th Avenue.

Esential

140 de cai putere oferă motorul MultiAir instalat pe Lancia Delta.
5.7 litri consumă lancia Delta cu motorul 1.4 MultiAir de 140 de cai putere.

Treptat, motorul pe benzină 1.4 MultiAir, de 140 de cai putere şi 230 de Nm, începe să îşi facă apariţia în gama tuturor brandurilor deţinute de Fiat. La Salonul Auto de la Paris este rândul Lancia să prezinte unitatea cu patru cilindri sub capota unuia dintre modelele sale.

Este vorba despre compactul Delta, care va fi expus la salonul parizian cu motorul pe benzină, ce şi-a găsit de curând loc şi pe Fiat Bravo. Unitatea promite un consum mediu de numai 5.7 litri la 100 de kilometri şi o rată a emisiilor de 132 de g/km. Motorul va fi disponibil împreună cu o cutie manuală cu şase rapoarte şi un sistem start-stop.

Motorizarea va fi disponibilă şi împreună cu pachetul Hard Black, care propune mai multe inserţii cromate, jante de 18 inch din aliaj şi scaune îmbrăcate în piele Alcantara. Alături de noul motor MultiAir, standul Lancia va expune şi versiunea Euro 5 a propulsorului 1.4 T-Jet, de 120 de cai putere.

Nici Musa nu va absenta de la standul italienilor, subsidiarul Fiat pregătind ediţia specială 5th Avenue, anticipată încă de la Salonul Auto de la Geneva, din această primăvară.

Disponibilă în showroom-urile italienilor, Musa 5th Avenue propune o caroserie în două culori, alb Angelic şi negru Masaccio, geamuri cu tentă, logo-uri specifice şi jante de 16 inch.

Ediţia specială va fi disponibilă împreună cu motorizările 1.4 benzină şi GPL de 77 de cai, 1.4 benzină de 95 de cai şi 1.3 Multijet de 95 de cai putere. Cele mai puternice unităţi diesel şi benzină beneficiază şi de sistem start-stop.

Lista de dotări este una foarte bogată, clienţii primind tapiţerie din piele Poltrona Frau, climatizare bi-zona, sistem audio cu CD şi MP3, comenzi pe volan, ESP, senzori de ploaie şi lumină, cruise control şi acoperiş panoramic Gran Luce.

via | autoblog

Comentarii (10)

  • MUSA este superba ! :)) doamne ce oribilitate!!!!
    3 6
  • Lancia
    Delta e absolut superba.
    9 3
  • yoy
    Musa are un design urat, poate. Nu e.. "oribilitate".
    5 1
  • stil si personalitate e un drum lung pana la majoritatea romanilor
    lancia in special delta are modele care au stil personalitate si eleganta. intr-o tara unde VW e la putere si alte "porcarii" de genul este de asteptat aceasta reactia din partea celor mai multe persoane
    Cauza: deoarece nu toti spun marea majoritate a romanilor nu au stil nici personalistate si nici eleganta insa cand vine vorba de kitchi la toti le place.
    Acum dupa comentariu asta ma astept la multe injuraturi si comentarii pe langa subiect insa cu toate astea emblema a majoritatilor romanilor nu se schimba. ramane tot cea de incult
    13 0
  • :)
    sincer din cati ati comentat negativ la adresa acestei masini ati mers macar vreodata cu o delta?delta integrale?sau macar o lancia...??
    10 1
  • intr-o musa , phedra sau ypsilon nici nu vreau mai edi! prefer sa merg pe jos decat sa rada si curcile de mine!
    3 8
  • :)) unde vezi edi comentariu negaativ la adresa deltei?? musa not delta !
    3 0
  • sa inteleg ca am primit voturi negative pt ca nu inteleg stilul/personalitatea/eleganta celor 3??? :)) (edi noteaza ca nu am enumerat si delta)
    0 4
  • Ionel Carmolistu
    @men
    Pai de ce sa rada amice curcile de tine daca conduci o lancia?De kappa ai auzit, construita pe platforma de alfa 166, 2 l turbo, 220 cp, 0-100 6.9 secunde?De thesis stiai ca exista?Nu cred ca ar fi ras curcile ci numai cokastyle agramatii din romanica , care apoi ar fi ramas fara aer cand vedeau cum zbori pe langanemtoaicele lor ce functioneaza ca un scuter:1L benzina+1 litru ulei.
    6 2
  • am specificat clar "musa , phedra sau ypsilon" toate 3 (din 4!!!!) aflate in oferta lancia! thesis nu se mai produce/kappa nu se mai produce si nu m-am legat de ele oricum! nu trebuie sa fi cokastyle ca sa deosebesti o masina urata de una frumoasa (noteaza si tu ca nu m-am luat de delta)
    3 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru