Deși mai avem aproape un an până când vom vedea noul Alfa Romeo Giulia pe străzile din România, italienii fiind deciși să amâne debutul comercial european al sedanului de segment mediu, o serie de informații recente scot la iveală gama de motorizări.
Pe lângă propulsorul de 510 cai putere instalat pe versiunea Quadrifoglio Verde, despre care știm deja tot, Giulia va oferi clienților cu aspirații mai pământești o gamă variată de motoare, care va include trei opțiuni diesel și trei pe benzină.
cai putere, toate oferite cu propulsie spate.
Cei care își doresc eficiență vor primi unitatea JTDM de 2.2 litri, disponibilă în trei versiuni de putere. Cea de bază va avea 150 de cai și va fi asociată unei transmisii manuale cu șase rapoarte sau uneia automate cu opt trepte. Vor mai exista și versiuni de 180 și 210 Dieselul de top va fi disponibl însă și cu tracțiune integrală.Fanii agregatelor pe benzină vor primi un propulsor pe benzină de 2.0 litri turbo, abreviat GME de la Global Medium Engine. El va fi oferit într-o versiune de 200 de cai putere, dar și în alte două, mai puternice, de 250 și 280 de cai putere. Indiferent de resurse, unitatea pe benzină va fi asociată unei cutii automate cu opt rapoarte. Tracțiunea integrală va fi disponibilă, ca și în cazul diesleului, pe cea mai puternică versiune.
macar sa apara odata
Cu 1.6-ul si 2.0-ul ce-au facut? Unele Fiaturi le au deja in versiune Euro 6.
Ma refer la diesel pentru ca nu faci volume in EU in clasa premium cu benzina, asta cred ca stie toata lumea.
In clasa premium, in care se vrea si Alfa, proportia diesel:benzina e de 6:1; cifrele sunt valabile pentru BMW si Audi. Surprinzator, la Mercedes proportia e de 2:1. De ce vand Audi si BMW de 6 ori mai multe dieseluri decat benzine? Probabil si pentru ca au dieseluri de 2 litri si sub. MB nu au decat motorul de 2143 cc plus ce mai imprumuta de la Renault.
Foarte ciudata decizia de a merge doar cu un 2.2 cand au in portofoliu atatea motoare inclusiv 2.0.
Imi doresc foarte mult ca Alfa sa reuseasca sa revina unde-i e locul dar fara sa arunce un ochi in stanga si in dreapta nu-i vad bine. Cu semenea motorizari si cu asemenea design, nu-i vad sa-si scoata investitia.
Cifrele mici oricat de jenante si nepotrivite arata, fac volume de vanzari si nici un producator oricat de mic sau mare nu poate sta pe propriile picioare fara vanzari suficiente. BMW, Audi si MB n-au nici o jena sa vanda Seria 3, A4 si C-uri cu motoare turbo benzina de 1.4-1.6 (dar pana nu de mult erau 1.6 MPi-uri aspirate!!! in cazul unora). La Alfa se pare ca si 2.0 diesel e prea jenant.
Ciudata filosofie.
am deja doua volvo, iar a treia masina nu o sa vina prea curand
In afara de volvo mai sunt fan alfa romeo , jaguar, honda si subaru, deci imi doresc sa le mearga bine, chiar daca nu o sa am vreodata masini de la fiecare producator in parte , nu sunt un seic ca sa am colectie de masini.