Ford a publicat lista motorizărilor care îşi vor face loc sub capota viitoarei generaţii Focus, în primăvara lui 2011. Toate versiunile diesel şi benzină vor avea sistem start-stop.
Ford va lansa în primăvara anului viitor noua generaţie a modelului Focus, disponibilă împreună cu o nouă listă de motorizări, publicată recent de oficialii "Ovalului Albastru".
Cei care preferă propulsoarele pe benzină vor putea regăsi în continuare unitatea de 1.6 litri, normal aspirată, disponibilă în două variante de putere, de 105 respectiv 125 cai putere. Nu puteau lipsi însă nici versiunile turbo ale propulsorului pe benzină. Aşadar, cei care se vor orienta spre partea superioară a gamei vor putea găsi motorul de 1.6 litri în versiuni de putere de 150 şi 180 de cai.
Cea mai puternică opţiune pe benzină va fi capabilă să propulseze hatchback-ul de la 0 la 100 de km/h în doar 7.9 secunde, promiţând în acelaşi timp un consum mediu de numai 5 litri/100 de kilometri şi emisii de 139 g/km.
Fanii dieselului nu vor fi uitaţi, Ford pregătind pentru ei un entry-level nou, de 1.6 litri şi 95 de cai putere. Cei care îşi doresc însă mai mult vor fi răsplătiţi cu o versiune de 115 cai, a aceluiaşi motor de 1.6 litri.
Unitatea de 2.0 litri TDCI a fost revizuită complet şi acum este disponibilă în trei variante de putere: 115, 140 şi 163 de cai putere.
Pentru a îmbunătăţi performanţele de consum şi emisii, Ford va introduce pe toate versiunile existente în viitoarea gamă Focus şi un sistem start-stop în dotarea standard.
În cazul versiunii sportive ST, prefigurată de un concept nou la Salonul Auto de la Paris, va fi pus în mişcare de o versiune supraalimentată a unităţii de 2.0 litri benzină, capabilă să livreze 250 de cai putere punţii faţă. Comparativ cu vechea generaţie ST, care dispunea de un motor de 2.5 litri, propulsorul proaspăt introdus oferă o reducere a consumului cu 20 de procente.
Revenind la subiect,apreciez ingeniozitatea celor de la ford de a redesena interiorul,masina mi se pare putin mai conseratoare decat faceliftul existent,insa spatele masini pe mine personal m-a dezamagit. Numai bine!
doar romanii considera ca masina tre' sa fie din tabla si e cea mai mare porcarie. "cu cat mai groasa cu atat mai bine. sta mai bine pe drum daca e mai grea, etc!" prostii!
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EcoBoost_engine
"Cei care îşi doresc însă mai mult vor fi răsplătiţi cu o versiune de 115 cai, a aceluiaşi motor de 1.6 litri. Unitatea de 2.0 litri TDCI a fost revizuită complet şi acum este disponibilă în trei variante de putere: 115, 140 şi 163 de cai putere."
aceasta motorizare e pentru cei care vor un motor mai "relaxat"
mai au de invatat baietzasi.
@stanila sa sti ca plasticula pentru aripa nu e pusa degeaba, cineva s-a gandit cand l-a pus.
@stanila: mai nou mai toate masinile au aripi din plastic, din mai multe motive: costuri mai mici, preiau socul mai bine si se schimba mai usor.
In acest link o sa vezi ca PSA iau aceste motoare de la Fiat si le dau mai departe.
Ce sa faci asta este viata. Iar Ford KA generatia a 2 are motorul de la fiat.
Repet discutia este generica despre motoare. De asemena pot sa-ti spun ca motorul de pe New mondeo cel de 2 litri 140 cp este de la peugeot.