Lista celor mai sigure modele testate de EuroNCAP în 2010
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Anul trecut a fost unul destul de încărcat pentru organismul european de testare a siguranţei automobilelor, EuroNCAP, care a avut de evaluat 29 de modele. Spre deosebire de anul 2009, în care 90% dintre maşinile testate au pbţinut cinci stele, regulile mai stricte după care s-au ghidat oficialii în 2010 au făcut ca doar 65% dintre modele să se bucure de calificativul maxim.
Printre cele mai dezamăgitoare prestaţii trebuie să enumerăm cele trei stele ale lui Citroen Nemo şi cele două stele ale modelului chinezesc Landwind CV9.
EuroNCAP a publicat însă şi topul modelelor care s-au descurcat cel mai bine la testele de impact. Cel mai sigur model din categoria "Executive" a fost BMW Seria 5, în timp ce la categoria "Small Family" Alfa Romeo Giulietta a primit cea mai înaltă distincţie. La categoria "Supermini", premiul i-a revenit lui Honda CR-Z, la categoria "Small 4x4" Kia Sportage a obţinut locul întâi, iar la categoria "Small MPV", Kia Venga a plecat acasă cu trofeul.
În topul celor mai bine punctate modele testate anul trecut intră şi Suzuki Swift, Kia Venga, BMW X1, Citroen C4, Volkswagen Sharan şi Seat Alhambra.
Începând cu anul viitor, EuroNCAP va testa în particular şi sistemul de control electronic al stabilităţii, celebrul ESP, urmând să includă prestanţele funcţiei în nota finală a modelului. În aceste condiţii, punctajul maxim ar urma să fie şi mai greu de obţinut.
via | EuroNCAP
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a făcut un nou raport cu cele mai sigure mașini testate în 2024. Modelul care a fost desemnat cel mai bun performer a fost noua generație Mercedes-Benz Clasa E. (16.01)
-
Lamborghini a inițiat o campanie de rechemare pentru Revuelto. Campania vizează două exemplare ale modelului exotic care prezintă un risc de incendiu. (03.01)
-
Kia a fost nevoită să inițieze o campanie de rechemare pentru SUV-ul EV9 în Statele Unite. Aproape 23.000 de exemplare sunt vizate de o problemă cu prinderea scaunelor din spate, ale căror șuruburi de prindere lipsesc. (31.12)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Pe platforma, sau a fost in stare sa mearga sg pe picioare? :P
Mai glumim si noi :)
putina informare nu ti-ar strica inainte de a trage concluzii pripite
Spor la citit