- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Premii auto
Ultimele stiri din Premii auto
-
Noua generație Dacia Duster a fost desenată oficial Mașina Anului 2025 în Polonia. Modelul produs la Mioveni a fost preferat de polonezi în fața unor modele noi precum Audi A5 și Renault Rafale. (09.12)
-
Noua generație Renault Master a fost desemnată câștigătoarea titlului de Utilitara Anului 2025. Noul model este al 5-lea model utilitar al mărcii franceze care câștigă acest titlu. (17.09)
-
SUV-ul electric Kia EV9 a fost desemnat Mașina Anului 2024 în Lume. Același model a câștigat și titlul Mașina Electrică a Anului 2024 în Lume. (28.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Lista celor 35 de maşini care se bat pentru "Car of the Year 2012"
Focus are sanse.......insa e prea devreme pt. o concluzie.....
sau Ypsilon
Sincer, nu as fi surprins ca noul Panda sa confirme si sa depaseasca succesul predecesorului, avand in vedere cat s-a investit si cum se prezinta noul model.
Sa nu uitam ca, pana la momentul in care se va alege un castigator, cifrele de vanzari vor avea si ele un cuvant de spus.
Bafta tuturor.
Ford Focus vine cu multe lucruri interesante in pachet, dar mie nu imi prea place un aspect, acela ca a pierdut din agilitatea generatiei anterioare. Acest aspect poate sa fie subiectiv pentru unii, dar parca modelul a castigat mult in siguranta, in detrimentul pasiunii de a conduce...
Spuneam ca Panda are sanse la titlu pentru ca imi place generatia actuala, a luat premii la capitolul fiabilitate. Conform declaratiilor celor de la Fiat, motoarele multijet pot sa reziste 250.000 km fara interventii asupra lor, daca sunt bine intretinute. Iar in cei peste 31 de ani de la lansare, micul model al celor de la Fiat s-a vandut in peste 6.5 milioane de exemplare. In ceea ce priveste generatia actuala, materialele folosite la interior rezista bine in timp, chiar si la exemplare cu multi kilometri parcursi. Masinuta a castigat un premiu important in 2004, vom vedea ce va realiza noul model. Proaspat lansat la Frankfurt, va beneficia probabil de motorasul TwinAir si de eforturile investite pentru a oferi un model mai bun decat predecesorul... Poate va castiga din nou, poate va castiga Ford Focus sau Toyota Yaris.
Sau, de ce nu, poate va castiga Chevrolet Aveo. Marca Chevrolet a progresat mult in ultima perioada, sa nu uitam ca modelul Cruze a obtinut 5 stele la testele de impact, iar Spark a obtinut 4 stele, fiind chiar la 1 punct de a obtine 5 stele. Aveo vine cu multe dotari chiar in varianta de baza si are dimensiuni bune pentru traficul din marile orase.
Chiar ca astept sa vad ce surprize ne va rezerva votul de la anul.
Numai bine!
Octav, ai drepatet cu panda. Insa eu nu am trecut-o pentu ca generatia precedenta a castigat multe premii. Nu zic ca asta ar putea fi un motiv, dar sunt prea multi carcotasi, inclusiv de la concrenta care ar putea zice ca la mijloc e ceva putred.
Nu spun ca o sa castige Fiat Panda, dar ar fi o realizare ca masinuta aceasta sa cucereasca titlul, chiar daca a mai castigat un titlu important in 2004. Nu sunt fan Fiat, dar in constructia noului Panda pare ca s-a depus ceva munca, pentru ca modelul sa vina cu progrese la toate capitolele.