Lipsa covoraşelor dă peste cap producţia uzinelor Chrysler
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi lucrurile au început să revină la normal pentru Chrysler, iar Marchionne aşteaptă curând o revenire pe profit, constructorul american întâmpină o serie de probleme în cadrul a trei dintre uzinele sale. Potrivit unui comunicat oficial, Chrysler a fost nevoit să reducă numărul exemplarelor produse în fiecare zi din cauza unui furnizor, serios afectat de furtuna tropicală care a lovit coasta de est a Statelor Unite.
Furnizorul le oferea americanilor covoraşe ce urmau a fi instalate pe modelele produse la uzinele Sterling Heights din Michigan, Toledo North din Ohio şi Brampton din Ontario. Modelele care vor fi afectate de lipsa covoraşelor sunt noul Jeep Grand Cherokee, dar şi actualele Liberty şi Nitro. Chrysler 200 şi 300, Dodge Durango, Avenger şi Challenger sunt şi ele pe lista modelelor afectate de problema furnizorului.
Deşi uzinele nu vor lucra la capacitate maximă, muncitorii se vor prezenta la un program normal, Chrysler urmând să folosească orele rămase pentru o mai bună instruire a personalului.
Americanii şi-au propus să crească calitatea modelelor actuale.via | carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Mentii viteza liniei de asamblare si atunci cand vin covorasele, le pui in masini (eventual in portbagaj si instruiesti vanzatorii sa le monteze ei ca doar nu le-o trebui vreun degree pentru asta)...
Vrajeala americaneasca ieftina...
Trecand peste faptul ca oprirea linei de montaj inseamna, in sine pierderi substantiale (pe care unii nu le vad ca n-au habar pe ce lume traiesc) vreau sa intreb o chestie: America si Canada inseamna toata lumea? Se pare ca traim intr-o lume mica rau...O mare parte dintre masinile Chrysler pentru Europa se fabrica...in Europa.
Ce mentalitate de pomanagiu mioritic poti sa ai...Cum adica ti se pare normal sa nu cheltuiasca in plus pentru transportul covoraselor?!?!? Da` ti se pare normal ca niste clienti care au dat o sacosa de bani pe o masina sa astepte o luna in plus pentru ca fabricantul s-a zgarcit la doi dolari jumate si a pastrat un singur furnizor in loc de doi? Daca si-au mancat de sub unghii, sa suporte financiar efectele acestei gugumanii...
In cazul in care covorasele nu vin de la furnizor inainte de expedierea masinilor catre dealership-uri (majoritatea in America si Canada unde costurile suplimentare sunt nule spre nesemnificative dat fiind ca exista expedieri regulate de piese de schimb) atunci se pot trimite pe alte cai care, chiar daca sunt ceva mai costisitoare, evita cu siguranta litigiile cu clientii care vor trebui sa astepte masina mult mai mult decat ar trebui - doar vorbim de clienti care au comandat masini care "au toate dotarile posibile si accesorii" si care cer despagubiri adevarate prin tarile cu apa calda la robinet). Si asta pentru ca acele covorase vor ajunge la dealership in acelasi timp cu masina sau chiar inaintea ei...
Prin urmare, DA, VRAJEALA IEFTINA SI UN PIC PENALA pentru nataraii din toata lumea...
"Piata din Australia,piata din China" - pot fi rezolvate de linia de montaj din China...sau Venezuela...sau Argentina...sau chiar Europa...
"si multe altele"...Care ar fi alea?!?
Si, in definitiv, de cate bucati vorbim pentru toate aceste piete mentionate mai sus?
Ideea era cu totul alta si vad ca nu se intelege.
Oprirea liniei de fabricatie se datoreaza unui alt motiv, nu a lipsei covoraselor.
Asta a fost doar un pretext (inspirat probabil de la Toyota; cei de la Chrysler s-au gandit ca daca Toyota s-a salvat cu covorasele de la o chestie mult mai nasoala, atunci le va merge si lor figura).
Si daca pe tine personal nu te deranjeaza deloc faptul ca masina ta va fi livrata cu 2 - 3 - 4 - 5 saptamani intarziere fata de termenul stabilit PRIN CONTRACT (nici nu mai conteaza cauza atata timp cat nu e vorba de situatie de forta majora), atunci ai mentalitate de pomanagiu mioritic...
Cum ar fi sa-ti vinzi vechea masina cu 3 zile inainte de termenul stabilit si sa te trezesti fiu` ploii pentru 1 luna de zile?
Sau cum ar fi sa-ti compromiti un concediu din cauza asta?
Misto, nu?
Le-ai cere sa-ti puna la dispozitie o masina asemenatoare pana cand vine masina platita de tine?
Ai cere banii pentru inchirierea unei masini?
Probabil ca te-ai multumi cu o ciorba de perisoare si un fursec...