Anticipat încă de ieri de o imagine teaser, noul Lincoln Navigator a ajuns la o nouă generație, prezentată oficial în cadrul Salonului Auto de la New York. SUV-ul premium de mari dimensiuni își propune să revină puternic în duelul cu principalul său rival, Cadillac Escalade.
Pentru asta, Lincoln dezvoltat noul Navigator pe o platformă nouă, din aluminiu, ceea ce ajută la reducerea masei cu aproximativ 90 de kilograme față de generația anterioară. Performanțele sunt garantate de un motor V6 Ecoboost de 450 de cai putere și o transmisie automată cu 10 rapoarte. Este aceeași rețetă folosită și de puternicul Ford F150 Raptor.
Dincolo de designul inspirat de conceptul de anul trecut, noul Navigator vine cu un interior mult îmbunătățit. Sunt șapte locuri în standard și o etajeră ajustabilă în potbagaj, pentru a permite compartimentarea eficientă a bagajelor. Scaunele față sunt ajustabile electric pe 30 de direcții, sunt încălzite și ventilate și pot fi îmbrăcate în piele de calitate, ca și restul banchetelor spate.
Tehnologia este reprezentată de un sistem multimedia Ford SYNC3, care vine cu Apple CarPlay și Android Auto, de două ecrane cu dimensiunea de 10 inch pentru ocupanții locurilor spate și cu o conexiune WiFi care poate susține 10 dispozitive mobile.
Pentru cei care își doresc și o experiență auditivă specială, Lincoln pune la dispoziție un sistem Revel Ultima cu 20 de difuzoare. Pe lista de dotări se mai află o cameră cu vedere la 360 de grade, pilot automat adaptiv, head-up display, șase porturi USB, patru prize de 12V și una de 110V, precum și un încărcător prin inducție pentru telefoanele mobile.
Pe timp de noapte, Lincoln Navigator folosește un sistem de faruri inteligent, cu tehnologie LED, cu un fascicul care se adaptează în funcție de viteza de deplasare
un interior decent? da, dar simplist,
pe XC 90 este un interior simplu, curat, coerent
pe Navigator avem diverse elemente puse claie peste gramada , fara nici o treaba una cu alta, te zgarie pe retina interiorul taiat cu drujba pe alocuri,, se vede ca este o masina facuta pt americani unde media ponderala a familiei depaseste bine 100 de kile de sunci, si gusturi pe masura. aka redneck style.
pacat de pachetul tehnologic ca a fost pus pe o asa monstruozitate.
Hmmmm... Depinde ce intelegi prin "lux"... Eu as zice ca si confortul e o componenta a luxului. Si sa nu uitam ca atunci cand in America existau masini echipate cu aer conditionat, in Europa aerul era conditionat de deschiderea geamurilor.... Ca sa nu mai vorbim de faptul ca, in anii '80, producatori europeni premiu care nu concep in prezent sa lanseze vreun model fara tapiserie din piele, inca foloseau materiale sintetice...
Oricum s-au tampit si astia, V6 turbo, la ce s-a ajuns...
Superb interiorul!