Limita de viteza pe autostrazile germane
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Presiunile pentru impunerea unei limite de viteza pe autostrazile germane se intensifica. Stavros Dimas, comisar european, a cerut germanilor sa constientizeze impactul poluarii auto asupra mediului si sa impuna o restrictie de viteza pentru autobahn.
Propunerea comisarului a fost respinsa de toti producatorii auto din Germania si de cateva persoane publice, sub pretextul ca industria auto se afla in plin proces de transformare, proces declansat tocmai din dorinta de a limita poluarea.
Stavros Dimas afirma ca lipsa unei limite de viteza si a unor prevederi legale care sa reglementeze situatia, duce catre pierderi mari de energie si catre degradarea grava a atmosferei. Cu toate acestea, cancelarului german Angela Merkel nu i se poate reprosa o lipsa de initiativa in domeniul protectiei mediului. Iluminatul public cu un consum scazut, arhitectura compatibila ecologic sunt doar cateva dintre masurile ecologice luate de guvern, guvern care incearca din rasputeri sa evite un conflict cu producatorii auto germani.
Problema limitarii vitezei este oarecum confuza, impunerea unui restrictii de doar 100 de km/h reducand poluarea cu doar 1%. Pe de alta parte, se pare ca, potrivit unui studiu, 62% dintre germani sunt de acord cu impunerea acestei limite de viteza.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Avand in vedere ca nici macar nu s-ar reduce semnificativ poluarea, mi s-ar parea absurd sa se impuna limite de viteza din acest motiv!! Iar cine vrea sau se teme de viteze mari, n-are decat sa folosesca banda 1 si sa mearga cu 90 in coloana cu TIR-urile... are chiar mai multe sanse sa traga si un pui de somn in timpul deplasarii de la A la B!!
Oricum de cate ori conduc in Germania imi mai potolesc setea de NFS... :)