Limita de viteza pe autostrazile germane
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Presiunile pentru impunerea unei limite de viteza pe autostrazile germane se intensifica. Stavros Dimas, comisar european, a cerut germanilor sa constientizeze impactul poluarii auto asupra mediului si sa impuna o restrictie de viteza pentru autobahn.
Propunerea comisarului a fost respinsa de toti producatorii auto din Germania si de cateva persoane publice, sub pretextul ca industria auto se afla in plin proces de transformare, proces declansat tocmai din dorinta de a limita poluarea.
Stavros Dimas afirma ca lipsa unei limite de viteza si a unor prevederi legale care sa reglementeze situatia, duce catre pierderi mari de energie si catre degradarea grava a atmosferei. Cu toate acestea, cancelarului german Angela Merkel nu i se poate reprosa o lipsa de initiativa in domeniul protectiei mediului. Iluminatul public cu un consum scazut, arhitectura compatibila ecologic sunt doar cateva dintre masurile ecologice luate de guvern, guvern care incearca din rasputeri sa evite un conflict cu producatorii auto germani.
Problema limitarii vitezei este oarecum confuza, impunerea unui restrictii de doar 100 de km/h reducand poluarea cu doar 1%. Pe de alta parte, se pare ca, potrivit unui studiu, 62% dintre germani sunt de acord cu impunerea acestei limite de viteza.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Mazda a prezentat oficial o siglă nouă, cu un aspect simplificat. Aceasta este prima schimbare majoră a siglei mărcii nipone în 28 de ani. (29.01)
-
Tesla a anunțat că a depus o contestație la Curtea de Justiție a Uniunii Europene împotriva taxelor vamale care afectează mașinile electrice produse în China. Prin acest demers, marca americană se alătură producătorilor care contestă aceste măsuri, printre care se află și BMW. (28.01)
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
- Puterea ursului
- Skoda Elroq a intrat în producția de serie: cea mai accesibilă electrică a mărcii
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Renault demarează producția de motoare electrice în Portugalia
- Cancelarul Germaniei: UE pregătește subvenții pentru achiziția de mașini electrice
Avand in vedere ca nici macar nu s-ar reduce semnificativ poluarea, mi s-ar parea absurd sa se impuna limite de viteza din acest motiv!! Iar cine vrea sau se teme de viteze mari, n-are decat sa folosesca banda 1 si sa mearga cu 90 in coloana cu TIR-urile... are chiar mai multe sanse sa traga si un pui de somn in timpul deplasarii de la A la B!!
Oricum de cate ori conduc in Germania imi mai potolesc setea de NFS... :)